Πλοήγηση MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
E-commerce & Φοροδιαφυγή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-13)Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η σημαντική συμβολή του στη μεγέθυνση της οικονομίας θέτει σημαντικές προκλήσεις στις φορολογικές αρχές των κρατών μελών.Η πρόκληση για το σύνολο των κρατών μελών συνίσταται ... -
Search ranking factors and rank correlations for greek ferry routes websites
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-08)The new technologies and the internet has been part of our everyday life and the number of internet users has been increased rapidly in the last decade. It is widely recognized that tourism industry has been extremely ... -
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-04)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι διττός. Αφενός, η παρουσίαση και μελέτη των εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και της μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη, και αφετέρου με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, η ... -
Διαχείριση της πιστότητας των πελατών στα e-shops
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06) -
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. ... -
Η εφαρμογή των έξυπνων πρακτόρων στην υποστήριξη των χρηστών εφαρμογών Η.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)