Πλοήγηση Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων ανά Μεταπτυχιακό "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων"
Αποτελέσματα 57-75 από 75
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης της εκπαίδευσης και η συμβολή τους στην αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας: μελέτη περίπτωσης MySchool
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Η οργάνωση και η διοίκηση του σύγχρονου ελληνικού σχολείου έχει αλλάξει μορφή τις δύο τελευταίες δεκαετίες λόγω της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών που εξασφαλίζουν σε μεγάλο βαθμό μέσα από διαδικασίες ... -
Πληροφοριακά συστήματα στην εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: αξιολόγηση του συστήματος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης - MYSCHΟOL
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12)Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής εργασίας επιχειρείται κατ αρχήν μια γενική αναφορά στα Πληροφορικά Συστήματα, τη χρήση αυτών και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται. Στο κύριο μέρος της εργασίας καταγράφονται τα ... -
Ποιοτικά χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού σχολείου. Ερευνητική προσέγγιση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Τις τελευταίες δεκαετίες, η αλλαγή που παρατηρείται στον σύγχρονο κόσμο επηρεάζει σημαντικά την εκπαίδευση, η οποία καλείται να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της εποχής. Το ... -
Πρότυπη μεθοδολογία για την ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών και τον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η αυξημένη ετερότητα και η πολιτισμική ποικιλία σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο προβάλλουν νέες απαιτήσεις από την εκπαίδευση και την εκπαιδευτική κοινότητα. Για να μπορέσει να ανταποκριθεί ο εκπαιδευτικός σε μια ... -
Πρότυπη προσέγγιση για την αποτίμηση της συμβολής των μεταπτυχιακών σπουδών σε θέματα διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)Η παρούσα ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τη συμβολή του μεταπτυχιακού προγράμματος "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων" του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ, στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων ... -
Προβλήματα στην ποιότητα της Α' βάθμιας εκπαίδευσης που προέκυψαν λόγω της φτωχοποίησης του μέσου ελληνικού νοικοκυριού εξαιτίας της οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν η καταγραφή όλων των μηχανισμών που από το εναρκτήριο δεδομένο της Ελληνικής οικονομικής κρίσης μας οδήγησαν σε υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Δόθηκε έμφαση στα στοιχεία της ... -
Συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης ιδιωτικής και δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα πρωτότυπη, ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης της Ελληνικής Πρωτοβάθμιας Ιδιωτικής και Δημόσιας εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Διαχείρισης ... -
Συγκριτική προσέγγιση των συστημάτων εκπαιδευτικής αξιολόγησης της Ελλάδας και χωρών του εξωτερικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να τονίσει την αναγκαιότητα της ύπαρξης, αλλά και να περιγράψει τη σημασία που έχει η εφαρμογή ενός συστήματος αξιολόγησης στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, μέσα από την περιγραφή, ανάλυση ... -
Συμβολή στην αποτίμηση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στην ελληνική υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-08)Με την παρούσα εργασία γίνεται μια αποτίμηση της διδασκαλίας των αγγλικών και των χρησιμοποιούμενων λειτουργικών εργαλείων της στην υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή των σχολικών εγχειρίδιων, του αναλυτικού ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και επαγγελματική εξουθένωση. Μελέτη περίπτωσης: Έλληνες εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-02)Η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη και συσχέτιση των εννοιών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και της Επαγγελματικής Εξουθένωσης στους Έλληνες εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. ... -
Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου στο διαδίκτυο – μελέτη περίπτωσης: ανάπτυξη διαδικτυακής πύλης αποφοίτων μεταπτυχιακού προγράμματος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-31)Στόχος της παρούσας Εργασίας είναι να κατανοήσουμε τι είναι τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου και ποια είναι η λειτουργία τους. Στη συνέχεια με την χρήση ενός τέτοιου συστήματος υλοποιήθηκε μια διαδικτυακή πύλη αποφοίτων ... -
Συστημική προσέγγιση για τον προσδιορισμό των παραμέτρων που επηρεάζουν την απόδοση της εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αποτύπωση των απόψεων των εν ενεργεία εκπαιδευτικών σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση της εκπαίδευσης. -
Σχεδίαση & υλοποίηση διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος επικοινωνίας σχολικής μονάδας – γονέων στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Η λειτουργία μιας σχολικής μονάδας εμπεριέχει μηχανισμούς επικοινωνίας μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών. Η συγκεκριμένη εργασία προσεγγίζει το ζήτημα της επικοινωνίας της σχολικής μονάδας με το γονέα στη βάση της προώθησης ... -
Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τη μέθοδο ARTiT. Μια μελέτη περίπτωσης στη B΄ Τάξη με το πρόγραμμα "Αγαπώ τα Φρούτα"
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-16)Στην παρούσα εργασία σχεδιάζουμε και αξιολογούμε το προτεινόμενο από τη γράφουσα πρόγραμμα «Αγαπώ τα Φρούτα» που απευθύνεται σε μαθητές της Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και χρησιμοποιεί τη μέθοδο ARTiT προκειμένου να ... -
Σχολική επιθετικότητα και επικοινωνία στην σχολική τάξη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-03)Η εργασία βασίζεται στην σχολική επιθετικότητα και στο πως ο εκπαιδευτικός την διαχειρίζεται στην τάξη. -
Σχολικός εκφοβισμός/ θυματοποίηση και φυσική αγωγή: οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο, για τον εκφοβισμό/ θυματοποίηση στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-22)Εισαγωγή – σκοπός: Η θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και ειδικότερα η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ... -
Τα επιχειρησιακά παίγνια στην εκπαίδευση ενηλίκων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί έναν σημαντικό κλάδο του τομέα της εκπαίδευσης. Το παιχνίδι χρησιμοποιείται επίσης ως συμπληρωματικό μέσο διδασκαλίας και μάθησης στην εκπαίδευση των ενηλίκων. Η παιγνιώδης μορφή των ... -
Τα προγράμματα ERASMUS+ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως φορέας καινοτομίας και διάδοσης της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης. Ο ρόλος του διευθυντή στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-02)Τα ευρωπαϊκά προγράμματα αποτελούν έναν σημαντικό φορέα εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών και καινοτομιών που υλοποιούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση με στόχο την προώθηση της ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση για την απόκτηση ... -
Το εργασιακό άγχος ως απόρροια της επικοινωνίας μέσα στον οργανισμό. Μελέτη Περίπτωσης: Οι διοικητικοί υπάλληλοι του Τ.Ε.Ι. Αθήνας»
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνήσει εάν η επικοινωνία ως οργανωσιακό χαρακτηριστικό επηρεάζει το άγχος των διοικητικών υπαλλήλων του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος ...