Browsing Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων by Subject "TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση"
Now showing items 2-21 of 58
-
Ανίχνευση της διαπολιτισμικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δυτικής Αττικής σε αλλοδαπούς/παλιννοστούντες μαθητές και διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-06)Η κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας ξεκίνησε να μεταβάλλεται από τότε που έγινε χώρα υποδοχής μεταναστών. Οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην ελληνική κοινωνία επηρέασαν σημαντικά και το σχολείο, χαρακτηρίζοντάς το ... -
Αξιολόγηση διερευνητικών δεξιοτήτων στις φυσικές επιστήμες: Δύο μελέτες περιπτώσεων στην ενότητα “Ηλεκτρισμός” της Γ’ Γυμνασίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εστιάζει στην καινοτόμο παιδαγωγική μέθοδο της Διερευνητικής Μάθησης στις φυσικές επιστήμες, καθώς και στις νέες μεθόδους αξιολόγησης των δεξιοτήτων των μαθητών μέσα σε ένα διερευνητικό ... -
Αποτελεσματικότητα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων - πολυπλοκότητα του ρόλου του διευθυντή: συγκριτική μελέτη γενικών και επαγγελματικών λυκείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-06)Με την εργασία αυτή επιχειρείται η κατανόηση του πολύπλοκου ρόλου του διευθυντή και η διερεύνηση αποτελεσματικών τρόπων διοίκησης. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο διοικητικός και παιδαγωγικός ρόλος των διευθυντικών στελεχών ... -
Δίκτυο πρότυπων πειραματικών. Η δημιουργία και η αποτύπωση της λειτουργίας τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη λειτουργία του δικτύου των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων από την ίδρυσή τους έως το Δεκέμβριο του 2014, όπως ορίσθηκαν με το νόμο 3966/2011. Καταγράφονται τα πρωτογενή στοιχεία από ... -
Διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί εάν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι διαπολιτισμικά έτοιμοι, δηλαδή αν ο εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναλαμβάνει να ... -
Διαχείριση αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η θεωρία του Χάους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της βιβλιογραφίας αναφορικά με την εφαρμογή και τον αντίκτυπο της Θεωρίας του Χάους στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Αρχικά, επιχειρείται μια γενική παρουσίαση της Θεωρίας ... -
Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση: το μοντέλο Balanced Scorecard στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-09)Απώτερο σκοπό της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης των ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση, και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced Scorecard στη μέτρηση της επίδοσης ... -
Διαχείριση κι ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε οργανισμούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)«Εάν τα έθνη μοιράζονταν την εκπαίδευση, θα είχαμε μια πιο ενοποιημένη και συνεκτική παγκόσμια κοινότητα» (Gouthro, 2005, p.1 )Διαχείριση Ανθρωπίνων πόρων ή διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, είναι το αναπόσπαστο κομμάτι της ... -
Διαχείριση προβλημάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας στην περιοχή της Χαλκίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το διαπολιτισμικό χαρακτήρα της ελληνικής εκπαίδευσης. Αν και η διαπολιτισμικότητα φαίνεται να έχει κυριαρχήσει ως το ιδανικό μοντέλο εκπαίδευσης καθώς προωθεί ... -
Διαχείριση συγκρούσεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη του φαινομένου των συγκρούσεων που προκύπτουν μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Για το σκοπό αυτό, πέραν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ακολούθησε και ποσοτική έρευνα ... -
Διερεύνηση της δυνατότητας εφαρμογής των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας στην πρωτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Τις τελευταίες δεκαετίες αποτελεί γενική παραδοχή και επιτακτική ανάγκη ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης και ο μετασχηματισμός των εκπαιδευτικών συστημάτων, με σκοπό να συμπλέουν με τις αλλαγές που υφίστανται οι κοινωνίες ... -
Διερεύνηση των ιδιαιτεροτήτων στην διδακτική των οικονομικών μαθημάτων σε μαθητές των ειδικών καταστημάτων: η περίπτωση ειδικού καταστήματος κράτησης νέων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-05)Η εκπαίδευση των κρατουμένων συναντά ιδιαίτερες δυσκολίες καθώς λαμβάνει χώρα σε ένα ίδρυμα ολοκληρωτικού χαρακτήρα (Goffman, 1961). Ο ιδιαίτερος υποπολιτισμός της φυλακής, το πρόβλημα του υπερπληθυσμού, τα υψηλά ποσοστά ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο εκπαιδευτικό οργανισμό και χρήση του μοντέλου Balanced Scorecard για αξιολόγηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας. Εφαρμογή του μοντέλου BSC στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Ο νέος τρόπος management που εκφράζει η διοίκηση ολικής ποιότητας (στο εξής θα αναφέρεται ως ΔΟΠ) επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα, όχι μόνο στη φάση της παραγωγής, αλλά και στις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης ... -
Εκπαίδευση προσφύγων. Μελέτη σε διαπολιτισμικά μοντέλα εκπαίδευσης προσφύγων άλλων χωρών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-10)Στην παρούσα εργασία μελετώνται τα εκπαιδευτικά συστήματα χωρών που έχουν υποδεχθεί πρόσφυγες μαθητές, έπειτα από τους πρόσφατους πολέμους σε μια σειρά από χώρες της Ασίας και της Αφρικής. Οι χώρες που εξετάζονται είναι ... -
«Εμείς» και «Οι αλλοι» Ελληνες και Τούρκοι το εικοσιένα στα σχολικά εγχειρίδια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Η περίπτωση του βιβλίου της ιστορίας της Γ' λυκείου.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-14)Η παρούσα εργασία στηρίζεται στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι Έλληνες και τούρκοι στα σχολικά βιβλία Ιστορίας και εστιάζεται συγκεκριμένα στο παρόν σχολικό εγχειρίδιο της Γ' Γενικού Λυκείου και στην Τέταρτη τάξη ... -
Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης - Σύνδεση με την αγορά εργασίας και την απασχόληση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-02)Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζοντας ότι η επένδυση στην εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη δια βίου μάθηση, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη βιώσιμης οικονομικής ανάπτυξης, προωθεί μεταρρυθμίσεις για την αναβάθμιση ... -
Η αξιολόγηση των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πως και γιατί
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-09)Η εργασία που ακολουθεί περιλαμβάνει αρχικά μια ολοκληρωμένη ανάλυση της έννοιας της αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης, αντλώντας στοιχεία από πηγές της ελληνικής αλλά και διεθνούς βιβλιογραφίας, των ειδών της και των ... -
Η αξιοποίηση της τεχνολογίας ως κριτήριο στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-02)Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική καθώς η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών επέρχεται με εντυπωσιακό ρυθμό αλλάζοντας την καθημερινότητά μας, το εργασιακό, κοινωνικό και ... -
Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-17)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, η οποία δεν αφορά αποκλειστικά τα σχολεία εκείνα που φοιτούν «πολιτισμικά διαφοροποιημένοι» μαθητές, αλλά όλα τα σχολεία προκειμένου να κατανοήσουν ...