Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο ...
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων σε Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Μελέτη περίπτωσης το ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των σημαντικότερων παραμέτρων και η εφαρμογή μεθόδων, που είναι απαραίτητα, για την εύρυθμη λειτουργία ενός Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Η ανάλυση ξεκινά από τη Διαχείριση ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο εκπαιδευτικό οργανισμό και χρήση του μοντέλου Balanced Scorecard για αξιολόγηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας. Εφαρμογή του μοντέλου BSC στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
Ο νέος τρόπος management που εκφράζει η διοίκηση ολικής ποιότητας (στο εξής θα αναφέρεται ως ΔΟΠ) επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα, όχι μόνο στη φάση της παραγωγής, αλλά και στις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης ...
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Μελέτη περίπτωσης το ιδιωτικό σχολείο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)
Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινων πόρων στους οργανισμούς αλλά κυρίως στην εκπαίδευση, καθώς και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced ...