Search
Now showing items 1-10 of 17
Συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης ιδιωτικής και δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα πρωτότυπη, ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης της Ελληνικής Πρωτοβάθμιας Ιδιωτικής και Δημόσιας εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Διαχείρισης ...
Η εφαρμογή της διοίκησης της απόδοσης και η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση είναι ένα θέμα μείζονος σημασίας για το εκπαιδευτικό σύστημα. Ο βασικός στόχος της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών θα πρέπει να είναι η ενίσχυση των γνώσεων, των δεξιοτήτων, των διαθέσεων και πρακτικών ...
Η πρόβλεψη του μέλλοντος της διδασκαλίας των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω της μεθόδου Delphi
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-13)
Η εργασία αυτή έχει σκοπό να διερευνήσει τα υπάρχοντα μοντέλα διδασκαλίας θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη, να συγκρίνει τα μοντέλα και να βρει την καλύτερη λύση μέσω της πρόβλεψης ...
Η εξέλιξη και οι επιλογές ανάληψης θέσης ευθύνης του σύγχρονου εκπαιδευτικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)
Η ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον εκπαιδευτικό, ο οποίος διαμορφώνει τη σχολική πραγματικότητα και συμβάλλει στην προώθηση των εκπαιδευτικών αλλαγών και στην αποτελεσματικότητα της ...
Συγκριτική προσέγγιση των συστημάτων εκπαιδευτικής αξιολόγησης της Ελλάδας και χωρών του εξωτερικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να τονίσει την αναγκαιότητα της ύπαρξης, αλλά και να περιγράψει τη σημασία που έχει η εφαρμογή ενός συστήματος αξιολόγησης στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, μέσα από την περιγραφή, ανάλυση ...
Πρότυπη προσέγγιση για την αποτίμηση της συμβολής των μεταπτυχιακών σπουδών σε θέματα διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)
Η παρούσα ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τη συμβολή του μεταπτυχιακού προγράμματος "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων" του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ, στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων ...
Πρότυπη μεθοδολογία για την ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών και τον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Η αυξημένη ετερότητα και η πολιτισμική ποικιλία σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο προβάλλουν νέες απαιτήσεις από την εκπαίδευση και την εκπαιδευτική κοινότητα. Για να μπορέσει να ανταποκριθεί ο εκπαιδευτικός σε μια ...
Η επαγγελματική εξουθένωση μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-24)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εκδήλωση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης στους εκπαιδευτικούς (μόνιμους και αναπληρωτές) της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης. Η έρευνα επικεντρώνεται στην ανάλυση των παραμέτρων ...
Τα επιχειρησιακά παίγνια στην εκπαίδευση ενηλίκων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Η εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί έναν σημαντικό κλάδο του τομέα της εκπαίδευσης. Το παιχνίδι χρησιμοποιείται επίσης ως συμπληρωματικό μέσο διδασκαλίας και μάθησης στην εκπαίδευση των ενηλίκων. Η παιγνιώδης μορφή των ...
Η διοίκηση της απόδοσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018)
Κάθε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα είναι εκπαιδευτικός οργανισμός που χρήζει την ανάγκη συντονισμού μιας ιδιαίτερης στρατηγικής διοίκησης, αφού έχει ως καταναλωτές των παραγόμενων υπηρεσιών του (εσωτερικούς πελάτες) τους ...