Πλοήγηση Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-11)Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ των servicescapes των ελληνικών σούπερ μάρκετ και των συναισθημάτων των πελατών, της ικανοποίησής τους από τη συνολική αγοραστική εμπειρία και της διάρκειας ... -
Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την επιχειρηματική ηθική και των παραγόντων που την επηρεάζουν. Γίνεται μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αναφορικά με την ... -
Η συμβολή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης : οι καταναλωτές πολυεθνικών εταιριών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Ο όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, είναι αναμφισβήτητα πολυσυζητημένος και πρωταγωνιστεί σε κάθε εταιρία η οποία σέβεται τον εαυτό της, τους υπαλλήλους και την κοινωνία την οποία υπηρετεί. Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στο να ... -
Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-05)Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των νέων ειδικά πληθυσμιακών ομάδων σχεδόν σε κάθε εξελιγμένη χώρα, σχετικά με την τεχνολογία και ιδίως αυτή που αφορά τις έξυπνες συσκευές ...