Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της επιρροής του μάρκετινγκ σκοπού σε σχέση με τις στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών. Επίσης, σκοπός της παρούσας µελέτης είναι να παρέχει µία βαθύτερη ...
Η κοινωνική εταιρική ευθύνη ως εργαλείο διαχείρισης ανθρώπινων πόρων. Η επίδραση των εσωτερικών και εξωτερικών δράσεων ΕΚΕ στην παρακίνηση εργαζομένων.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να προσδιορίσει το πώς μπορούν οι δράσεις κοινωνικής εταιρικής ευθύνης από την πλευρά των επιχειρήσεων να προσδώσουν κίνητρο στους εργαζομένους τους (να ενισχύσουν δηλαδή την παρακίνηση τους). ...
Η συμβολή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης : οι καταναλωτές πολυεθνικών εταιριών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
Ο όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, είναι αναμφισβήτητα πολυσυζητημένος και πρωταγωνιστεί σε κάθε εταιρία η οποία σέβεται τον εαυτό της, τους υπαλλήλους και την κοινωνία την οποία υπηρετεί. Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στο να ...
Εταιρική διακυβέρνηση και εταιρική κοινωνική ευθύνη στον τραπεζικό κλάδο σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-28)
Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την εφαρμογή της εταιρικής διακυβέρνησης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό τομέα στην Ελλάδα, καθώς και να εξετάσει τη σχέση ...