Search
Now showing items 1-10 of 11
Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
Σκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. ...
Η επιρροή της οργανωσιακής κουλτούρας στις πρακτικές διοίκησης ολικής ποιότητας. Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας χ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-05)
Η εφαρμογή πρακτικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας επηρεάζει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και συμβάλλει στην ενίσχυση των πωλήσεων, μέσω δημιουργίας ικανοποιημένων πελατών. Η οργανωσιακή κουλτούρα αποτελεί έναν από ...
Η επίδραση της αυτοαποτελεσματικότητας (self- efficacy) στην επαγγελματική εξουθένωση (burnout) : Η περίπτωση των παιδαγωγών προσχολικής αγωγής των δημοτικών παιδικών σταθμών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η σχέση μεταξύ της αυτοαποτελεσματικότητας των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας και της επαγγελματικής τους εξουθένωσης. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός είναι να διερευνηθεί η επίδραση ...
Αλλαγές στο χώρο εργασίας και ο αντίκτυπός τους στις ψυχοσωματικές αντιδράσεις των εργαζομένων. Μελέτη περίπτωσης Π.Ε. Κορινθίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση του αντίκτυπου στις ψυχοσωματικές αντιδράσεις των εργαζομένων εξαιτίας της οργανωσιακής αλλαγής. Στη βιβλιογραφία υπάρχει πληθώρα μελετών για την αλλαγή που συντελείται ...
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-11)
Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ των servicescapes των ελληνικών σούπερ μάρκετ και των συναισθημάτων των πελατών, της ικανοποίησής τους από τη συνολική αγοραστική εμπειρία και της διάρκειας ...
Η γυναικεία εκπροσώπηση ως έκφραση άνισης μεταχείρισης στον χώρο εργασίας - Το φαινόμενο της γυάλινης οροφής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)
Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό την μελέτη της γυναικείας απασχόλησης σε ηγετικές θέσεις στη χώρα μας και διεθνώς μέσα από το πρίσμα του φαινομένου της γυάλινης οροφής και ειδικά στο χώρο των επιχειρήσεων. Για τον λόγο αυτό ...
Η επίδραση της διαρκούς εκπαίδευσης στον τομέα της ασφάλειας και υγιεινής: Η περίπτωση των εργοταξίων του Μετρό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος της ασφάλειας και υγιεινής στο χώρο των εργοταξίων και η συμβολή της διαρκούς εκπαίδευσης των εργαζομένων σε ζητήματα ασφάλειας και υγιεινής στην εργασιακή ικανοποίηση, ...
Ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ της ευημερίας και της απόδοσης των εργαζομένων στο χώρο εργασίας: περίπτωση Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων αποτελεί έναν διαρκώς αναπτυσσόμενο κλάδο της συνολικής επιστήμης της διοίκησης, καθώς η λειτουργία των επιχειρήσεων στοχεύει σήμερα όλο και περισσότερο σε μια συνολικά βιώσιμη επιχειρηματική ...
Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την επιχειρηματική ηθική και των παραγόντων που την επηρεάζουν. Γίνεται μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αναφορικά με την ...
Το εργασιακό άγχος και η επίδραση στην ισορροπία της εργασιακής - οικογενειακής ζωής (Work – Life – Balance): Η περίπτωση των καθηγητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-22)
Σκοπός: Διαπίστωση της υφιστάμενης κατάστασης αναφορικά με το εργασιακό άγχος του βιώνουν οι καθηγητές και πώς αυτό επιδρά στην ισορροπία της εργασιακής και οικογενειακής ζωής τους.