Show simple item record

Συμβολή στην αποτίμηση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στην ελληνική υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΡουσσάκης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠαρλαπάνη, Σαραντούλα
dc.date.accessioned2017-02-16T08:57:43Z
dc.date.available2017-02-16T08:57:43Z
dc.date.issued2017-02-08
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3267
dc.description.abstractΜε την παρούσα εργασία γίνεται μια αποτίμηση της διδασκαλίας των αγγλικών και των χρησιμοποιούμενων λειτουργικών εργαλείων της στην υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή των σχολικών εγχειρίδιων, του αναλυτικού προγράμματος και των στόχων του, η μεθοδολογία της διδασκαλίας και οι παιδαγωγικές προσεγγίσεις που ακολουθούνται. Καταγράφονται τα προβλήματα που προκύπτουν και πως αυτά γίνονται αντιληπτά από τους άμεσα ενδιαφερόμενους, δηλαδή τους ίδιους τους μαθητές. Για το σκοπό πραγματοποιήθηκε σχετική έρευνα που περιελάμβανε τους μαθητές και των τριών τάξεων του 2ου Γυμνασίου Αμαρουσίου. Η συλλογή των στοιχείων έγινε βάσει ανωνύμων ερωτηματολογίων. Η ποσοτική ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με το λογισμικό SPSS.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Γλώσσεςel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleΣυμβολή στην αποτίμηση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στην ελληνική υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeContribution to the assessment of english language teaching in greek compulsory secondary educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.committeeΚοσσιέρη, Ευαγγελία
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΔιδασκαλία αγγλικής γλώσσαςel
dc.subject.keywordΑποτίμηση διδασκαλίας αγγλικής γλώσσαςel
dc.subject.keywordΣχολικά εγχειρίδιαel
dc.subject.keywordΜεθοδολογία εκπαίδευσηςel
dc.subject.keyword2ο Γυμνάσιο Αμαρουσίουel
dc.subject.keywordΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση ξένης γλώσσαςel
dc.subject.keywordΠρογράμματα σπουδώνel
dc.subject.keywordΕρωτηματολόγιοel
dc.subject.keywordΠοσοτική έρευναel
dc.subject.keywordΣτατιστικό πακέτο SPSSel
dc.description.abstracttranslatedThis paper attempts to evaluate the teaching of English and the used functional tools in compulsory secondary education, which in our case are textbooks, the curriculum and the objectives set, the methodology of teaching and pedagogical approaches in teaching. Problems encountered and how they are perceived by those directly concerned, the students themselves, are recorded. For this purpose, a survey that included students of all three classes of 2nd senior high school of Amaroussion was conducted. The data collection was based on anonymous questionnaires. The quantitative data analysis was performed with SPSS software.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"