Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜατιάτος, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΚατρακούλης, Μελέτιος
dc.contributor.authorΜανίκας, Γεώργιος
dc.date.accessioned2017-05-11T09:48:01Z
dc.date.available2017-05-11T09:48:01Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3457
dc.description.abstractΗ Πτυχιακή έχει ως θέμα την δημιουργία ενός FPS(First – Person Shooting) παιχνιδιού σε περιβάλλον Unity και σε γλώσσα C# με τη χρήση των σχεδιαστικών προγραμμάτων Unity (5.1.2f1 free) και Blender (2.75). Τα πρόγραμμα δεν είναι αγορασμένα με αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί στις δυνατότητες ανάπτυξης. H C# ως αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού είναι κατάλληλη για τον σχεδιασμό τέτοιου είδους παιχνιδιών. Τα δύο σχεδιαστικά προγράμματα επιλέχθηκαν ως προσιτά προς τους χρήστες και εύκολα στην χρήση τους. Σκοπός του παιχνιδιού, μετά την επιλογή ομάδας ή τυχαίο ορισμό της ομάδας, είναι η εξόντωση της αντίπαλης ομάδας με την χρήση των οπλών των παικτών. Τα στάδια υλοποίησης της πτυχιακής περιλαμβάνουν: (α) Σχεδιασμό της πίστας στο Blender, (β) Σχεδιασμό γραφικού περιβάλλοντος στο Unity, (γ) Εγκατάσταση του Server (διακομιστής) για την συνδεσιμότητα των χρηστών, (δ) Συγχρονισμό των χρηστών με τον Server (διακομιστής), (ε) Εγκατάσταση γραφικών των παικτών και (στ) Προγραμματισμός χειρισμού του παίκτη.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμούel
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Διαδίκτυο (Internet)el
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Client/Server Computingel
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστήel
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιούel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΈλληνας, Ιωάννης Δρ.
dc.contributor.committeeΒελώνη, Αναστασία
dc.contributor.committeeΜατιάτος, Σπυρίδων
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordBlenderel
dc.subject.keywordFPSel
dc.subject.keywordΓλώσσα προγραμματισμού C#el
dc.subject.keywordΣχεδιαστικά προγράμματαel
dc.subject.keywordFirst – Person Shootingel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακά παιχνίδιαel
dc.description.abstracttranslatedThe subject for our thesis was the development of an FPS(First-Person Shooting) game, created in the environment of Unity and the programming language was C#. The programs that were used for this development were Unity(5.1.2f1) and Blender(2.75). Those programs were not purchased and that as a result was the limitation to the growth potential of the application. C# as an oriented programming language it's the best choice and best suited for the design of a development for a game like this. Unity and Blender were the two programs preferred for this development because of their good accessibility and easiness on use. The purpose of the game, after the selection or random definition of the teams, is the extermination of all the opponents with the use of each player’s weapons. The stages of developing the game are:(a) Design the map using Blender, (b) Design the GUI using Unity ,(c)Install a server (διακομιστής) for user connectivity, (d) Synchronizing the users with the server (διακομιστής), (e) Installing graphics of players, (f) Develop the player handling programming.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"