Show simple item record

Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης

dc.contributor.advisorΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.authorΛώλης, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2017-06-30T08:11:14Z
dc.date.available2017-06-30T08:11:14Z
dc.date.issued2017-06-28
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3624
dc.description.abstractΟ πελάτης αποτελεί το βασικό παράγοντα σε κάθε επιχείρηση. Η διαχείριση της ικανοποίησης των πελατών μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο κομμάτι σε κάθε εταιρεία ή επιχείρηση. Άλλωστε, οι στρατηγικές που ακολουθούνται από όλες τις επιχειρήσεις είναι πελατοκεντρικές. Συγκεκριμένα, υπάρχει επικέντρωση στις ανάγκες και τα «θέλω» των πελατών, παρέχοντας όσο το δυνατόν καλύτερες, βέλτιστες υπηρεσίες που να ικανοποιούν τους πελάτες, οπότε και να διασφαλίζεται η ανταπόκρισή τους στο προϊόν ή την υπηρεσία που τους παρέχεται. Στη συγκεκριμένη ερευνητική εργασία, λοιπόν, θα γίνει αρχικά βιβλιογραφική ανασκόπηση επί της σημασίας της ικανοποίησης των πελατών που δέχονται υπηρεσίες καθώς και στις αρχές ικανοποίησης, σε μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών, σε θεωρίες ικανοποίησης των καταναλωτών και στο θέμα της παρακίνησης των καταναλωτών να συμμετάσχουν σε σχολές χορού εν καιρώ οικονομικής κρίσης. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει το ειδικό μέρος της προσωπικής ποιοτικής, πρωτογενούς έρευνας. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν διατίθενται πλούσια δεδομένα προγενέστερων ερευνών επί της ικανοποίησης των πελατών σε σχολές χορού . Έτσι, η εν λόγω μελέτη αποτελεί πρωτότυπο ερευνητικό πεδίο και δεδομένου αυτού του γεγονότος, θα γίνει προσπάθεια καταγραφής των ερευνητικών δεδομένων επί των βασικών αρχών και παραγόντων που συντελούν στην ικανοποίηση των πελατών που δέχονται υπηρεσίες και στο τέλος, έπειτα από τη καταγραφή και περιγραφή της προσωπικής πρωτογενούς έρευνας, θα ακολουθήσουν προτάσεις μελλοντικών ερευνών.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτέςel
dc.titleΑξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσηςel
dc.title.alternativeAssessment of customer satisfaction through dance schools as well as reasons for motivating them in times of economic crisisel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΝτάνος, Αναστάσιος
dc.contributor.masterΔιεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.keywordΠαρακίνηση καταναλωτώνel
dc.subject.keywordΣχολές χορούel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"