Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών

dc.contributor.advisorΚυριαζόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΚρασσάς, Γεράσιμος
dc.date.accessioned2017-12-18T13:02:42Z
dc.date.available2017-12-18T13:02:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3988
dc.description.abstractΣκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Ερωτηματολόγιο 4 ενοτήτων: Social Media Marketing , Email Marketing, Search Engine Marketing, Δημογραφικά στοιχεία. Ευρήματα: 60% του δείγματος είναι γυναίκες, 48% είναι 30 – 40 ετών, 53% άγαμοι, 45% χωρίς παιδιά και το 37% απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το φύλο και το μορφωτικό επίπεδο επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Συμπεράσματα: Το e-Μάρκετινγκ έχει επίδραση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Μέρη του e-Μάρκετινγκ επηρεάζουν σε διαφορετικό βαθμό τους e-Καταναλωτές.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΗ επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτώνel
dc.title.alternativeThe impact of e-Marketing in to consumer behavior of e-Consumersel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυριαζόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.committeeΝτάνος, Αναστάσιος
dc.contributor.masterΔιεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordE-Marketingel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordSocial media marketingel
dc.subject.keywordEmail marketingel
dc.subject.keywordSearch engine marketingel
dc.subject.keywordE-Καταναλωτέςel
dc.description.abstracttranslatedPurpose: To determine the effect of e-Marketing on the consumer behavior of e-Consumers. Design / Methodology / Approach: Survey 150 e-Consumers over 18 years old from the wider region of Attica. A 4-module questionnaire: Social Media Marketing, Email Marketing, Search Engine Marketing, Demographics. Findings: 60% of the sample is women, 48% are 30-40 years old, 53% are single, 45% have no children and 37% are tertiary graduates. Gender and educational level affect the consumer behavior of e-Consumers. Conclusions: e-Marketing has an impact on the consumer behavior of e-Consumers. Parts of e-Marketing affect to a different extent e-Consumers.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"