Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυριαζόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΓλυνού, Δήμητρα
dc.date.accessioned2018-01-08T09:01:50Z
dc.date.available2018-01-08T09:01:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4016
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η σχέση μεταξύ της αυτοαποτελεσματικότητας των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας και της επαγγελματικής τους εξουθένωσης. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός είναι να διερευνηθεί η επίδραση που έχει η αυτοαποτελεσματικότητα των παιδαγωγών σε δημοτικούς παιδικούς σταθμούς στα επίπεδα επαγγελματικής τους εξουθένωσης. Για τους σκοπούς αυτής της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με τη χρήση τριών ερωτηματολογίων: ερωτηματολόγιο αυτό-αποτελεσματικότητας, ερωτηματολόγιο πηγών έντασης των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας και ερωτηματολόγιο Επαγγελματικής Εξουθένωσης της Maslach. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 120 παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας από το Νομό Αττικής. Τα ευρήματα της έρευνας κατέδειξαν ότι, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας, οι συνθήκες εργασίας, η αυτοαποτελεσματικότητα της διαχείρισης της τάξης και η αυτοαποτελεσματικότητα των διαπροσωπικών σχέσεων επιδρούν στην επαγγελματική εξουθένωση των παιδαγωγών. Παράλληλα, γνώσεις, ικανότητες, δεξιότητες και η ευχαρίστηση από το επάγγελμά τους, αλλά και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των παιδαγωγών επιδρούν στην αυτοαποτελεσματικότητά τους. Επίσης , η μειωμένη αυτοαποτελεσματικότητα των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας στο σύνολό της , βρέθηκε ότι επηρεάζει την επαγγελματική εξουθένωσή τους. Η έρευνα αυτή αποτελεί την πρώτη ερευνητική προσπάθεια στην Ελλάδα να εξεταστεί η συσχέτιση αυτών των μεταβλητών στους παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας .el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleΗ επίδραση της αυτοαποτελεσματικότητας (self- efficacy) στην επαγγελματική εξουθένωση (burnout) : Η περίπτωση των παιδαγωγών προσχολικής αγωγής των δημοτικών παιδικών σταθμώνel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.committeeΓιαννακόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.masterΔιεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΑυτοαποτελεσματικότηταel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική εξουθένωσηel
dc.subject.keywordBurnoutel
dc.subject.keywordΠαιδικός σταθμόςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"