Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επιχειρηματικότητα σε συνθήκες αβεβαιότητας

dc.contributor.advisorΣυκιανάκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΤσάκωνας, Χρηστος
dc.contributor.authorΚατσαπρακάκης, Μύρων
dc.date.accessioned2018-02-12T08:09:06Z
dc.date.available2018-02-12T08:09:06Z
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4078
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη της επιχειρηματικότητα σε συνθήκες αβεβαιότητας. Αρχικά προσδιορίζεται η έννοια της επιχειρηματικής ευκαιρίας και αναλύονται τα τρία βήματα για τον εντοπισμό της, μέσα στα οποία περιγράφεται και η θεωρία του Dubin. Στο ίδιο κεφάλαιο ορίζονται οι κατηγορίες των επιχειρηματικών ευκαιριών. Προχωρώντας στο επόμενο κεφάλαιο, γίνεται περιγραφή της αβεβαιότητας και των αιτιών της ύπαρξής της στον επιχειρηματικό τομέα απαντώντας σε κάποια θεμελιώδη ερωτήματα. Επιπροσθέτως, γίνονται γνωστές οι κατηγορίες της αβεβαιότητας στις αποφάσεις των επιχειρηματιών. Στο κεφάλαιο αυτό απαριθμούνται τα επίπεδα της αβεβαιότητας στη διαδικασία μοντελοποίησης και υπογραμμίζεται η σημασία του γνωστικού ελέγχου στη λήψη αποφάσεων σε περιόδους αβεβαιότητας με μια αναφορά στις ιδιότητές του. Τελειώνοντας αυτή την ενότητα, γίνεται αναφορά στα ποιοτικά αλλά και ποσοτικάσενάριατης λήψης αποφάσεων. Έπειτα ορίζεται το πεδίο της επιχειρηματικότητας, όπου μέσα από την αναφορά σε μεγάλους επιστήμονες γίνεται καλύτερη η κατανόηση του όρου. Εδώ υπογραμμίζεται η σημασία των επιχειρηματικών πόρων και της ομάδας για την επιτυχία της επιχείρησης. Σημαντική είναι η επισήμανση των προβλημάτων των επιχειρήσεων σε περιόδους αβεβαιότητας (κρίσης) και των κινήτρων της. Τέλος καθορίζεται τι είναι καινοτομία και γίνεται η κατηγοριοποίηση των ειδών της. Κάπου εδώ, υπογραμμίζονται τα οφέλη της καινοτομίας, τα εμπόδιά της και οι παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία της. Καταλήγοντας, συμπεραίνεται ότι μέσα από μια συνεχή αναζήτηση πληροφοριών μπορεί να επιτύχει και να καινοτομήσει μια επιχείρηση ακόμα και σε καιρούς αβεβαιότητας.el
dc.format.extent63el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεωνel
dc.titleΗ επιχειρηματικότητα σε συνθήκες αβεβαιότηταςel
dc.title.alternativeEnterpreneurship in uncertain periods of timeel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠανάγου, Βασίλειος
dc.contributor.committeeΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΛήψη αποφάσεωνel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματική αβεβαιότηταel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.description.abstracttranslatedThis paper attempts to study entrepreneurship in uncertain periods of time. At first, there is a definition of what business opportunity is and an analysis of the three steps of its detection, within which the theory of Dubin is described. Here,the concept of entrepreneurial alertness is explained. In this chapter there is also a definition of the categories of the business opportunities. Moving on to the next chapter, business uncertainty and its causes of existence are described, answering some fundamental questions. Furthermore, the categories of uncertainty in the decisions of entrepreneurs become known. This chapter lists the levels of uncertainty in the modeling process and underlines the importance of cognitive control in making decisions under uncertainty pointing out its nature. To conclude this section, reference is made to the qualitative and quantitative scenarios of decision making. In addition, there is a definition of entrepreneurship, which with the help of great scientists is better understood. Afterwards, the importance of business resources and business team is underlined in order for the company to be successful and the business problems under uncertainty and its incentives are identified. Finally, is determined what innovation and its classification is, its benefits, obstacles and the factors that contribute to its success. It is concluded that through a constant search for information, a business can achieve and innovate even through difficult times.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"