Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις

dc.contributor.advisorΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.authorΧαλάτση, Θεώνη-Δέσποινα
dc.date.accessioned2018-02-21T10:29:00Z
dc.date.available2018-02-21T10:29:00Z
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4100
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει την επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις. Αρχικά, εξετάζονται διάφορες έννοιες των δημοσίων σχέσεων, καθώς και διάφορα μοντέλα τόσο γενικώς όσο και στη περίπτωση των διεθνών δημοσίων σχέσεων. Αυτό που παρατηρείται σε θεωρητικό επίπεδο είναι ότι οι δημόσιες σχέσεις διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε μια επιχείρηση καθώς αποτελούν ένα από τα βασικά εργαλεία με τα οποία μπορούν να αναδειχθούν σε επιχειρήσεις μεγάλης δημοτικότητας, φήμης και εικόνας. Το εμπειρικό μέρος της έρευνας πραγματοποιήθηκε τόσο με ποσοτική όσο και με ποιοτική ανάλυση. Η μεν ποσοτική διεξήχθη με την διανομή ερωτηματολογίων σε δείγμα 126 καταναλωτών ενώ η ποιοτική διεξήχθη σε δείγμα πέντε πολυεθνικών επιχειρήσεων παραγωγής των προϊόντων Υφαντής (αλλαντικά), Barilla (ζυμαρικά), Bic (ξυραφάκια), Perfetti (καραμέλες mentos) και ΙΟΝ (σοκολάτες). Τα αποτελέσματα που προέκυψαν σε γενικές γραμμές δηλώνουν τη σημαντικότητα των δημοσίων σχέσεων στην αύξηση των πωλήσεων, ωστόσο ενδέχεται να υπάρχουν και άλλοι (υποκειμενικοί) παράγοντες που επηρεάζουν την εικόνα και την κερδοφορία των επιχειρήσεων όπως στάσεις των καταναλωτών, προτιμήσεις, απόψεις κ.λπ.el
dc.format.extent334el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση::Δημόσιες σχέσειςel
dc.titleΗ επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσειςel
dc.title.alternativeThe the impact of public relations on enhancing corporate image and promoting sales to multinational companiesel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυριαζόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.masterΔιεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΔημόσιες σχέσειςel
dc.subject.keywordΕταιρική εικόναel
dc.subject.keywordΠολυεθνικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΠωλήσειςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠιστότηταel
dc.subject.keywordΦήμηel
dc.subject.keywordΕταιρική ταυτότηταel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis aims to explore the impact of public relations on enhancing corporate image and promoting sales to multinational companies. Initially, various public relations concepts, as well as various models, are examined in general as well as in the case of international public relations. What is observed on a theoretical level is that public relations play an important role in an enterprise, as it is one of the key tools with which a business can become one of great popularity, reputation and image. The empirical part of the research was carried out with both quantitative and qualitative analysis. The quantification was carried out by distributing questionnaires to a sample of 126 consumers while the quality was conducted on a sample of 5 people from multinational production companies of Yfantis, Barilla, Bic, Perfetti and ION. Overall results indicate the importance of public relations in strengthening corporate image and sales growth, but there may be other (subjective) factors that affect business image and profitability such as consumer attitudes, preferences, opinions etc.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"