Διαδικτυακό marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ
Internet marketing and its influence on the involvement of greek consumer. Case study: Plaisio company
Keywords
Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; Συμπεριφορά καταναλωτή ; ΠΛΑΙΣΙΟ Α.Ε.Β.Ε. ; Καταναλωτική εμπειρία ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Διαδραστικές ιστοσελίδεςAbstract
Θεωρητικό υπόβαθρο: Το internet marketing αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για να πετύχουν οι ενέργειες του marketing. Ο κύριος στόχος του internet marketing είναι η προσέλκυση του καταναλωτή, που δίνει τη δυνατότητα να αλληλοεπιδρά με τις επιχειρήσεις σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. Ο σχεδιασμός μίας ιστοσελίδας, το περιεχόμενο που προσφέρει το επίπεδο πληροφόρησης, η διαδραστικότητα, η εξατομίκευση της επικοινωνίας, η εξυπηρέτηση και η υποστήριξη του καταναλωτή, έχει ως στόχο την παρακίνηση και την εμπλοκή του τόσο με τα μέσα «ιστοσελίδες» όσο και με τις επιχειρήσεις. Σκοπός: Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει την αποτελεσματικότητα του internet marketing ως προς την ανταπόκριση του Ελληνικού καταναλωτικού κοινού στην περίπτωση της ιστοσελίδας της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ.
Σχεδιασμός / Μεθοδολογία/ Προσέγγιση: Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα με τη μέθοδο μη πιθανής δειγματοληψίας – δείγμα ευκολίας. Δόθηκε ένα κατασκευασμένο ερωτηματολόγιο που μετρά την ανταπόκριση του κοινού στην ιστοσελίδα της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ μέσω διαδικτύου. Η ανάλυση έγινε βάση της ποσοτικής μεθόδου, με τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS. H ανάλυση που έγινε ακολουθεί τη μεθοδολογία περιγραφικής – συσχετιστικής έρευνας. Παρατίθενται δημογραφικά – περιγραφικά στοιχεία και εξετάζεται η επαλήθευση ή μη των υπό διερεύνηση υποθέσεων.
Ευρήματα: Η εμπλοκή του καταναλωτή με την ιστοσελίδα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την γενική εικόνα που του δίνει η ιστοσελίδα, από το περιεχόμενο που προσφέρει και επικοινωνεί σχετικά με τα προϊόντα της, από την εξατομικευμένη επικοινωνία και πληροφόρηση. Τα στοιχεία της πληροφορίας, της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης και επικοινωνίας προσφέρουν ικανοποίηση και αποτελούν μία ευχάριστη εμπειρία που μπορεί να επαναληφθεί και στο μέλλον με την πραγματοποίηση μίας αγοραστικής ενέργειας.
Περιορισμοί: Τα αποτελέσματα τις έρευνας είναι δύσκολο να θεωρηθούν αντιπροσωπευτικά για το γενικό πληθυσμό καθώς η μέθοδος μη πιθανής δειγματοληψίας ενέχει κινδύνους γενίκευσης. Αξία: Η αξία της έρευνας έγκειται στο ότι έδωσε την δυνατότητα να εξεταστούν πρακτικά/ερευνητικά, θεωρητικές έννοιες που εφαρμόζονται στο πεδίο της εφαρμοσμένης επιστήμης του marketing που τα επόμενα χρόνια προβλέπεται να παίξει σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση και εφαρμογή νέων καταναλωτικών και επιχειρηματικών προτύπων.
Abstract
Theoretical background: Internet marketing is the key tool for marketing action. Main goal of internet marketing is to attract customers that they can interact with business in a digital environment. The website design and the website content, offer information, interactivity and communication individualization that aim to motivate and involve customer to business website. Purpose: This paper aims to exam effectiveness of internet marketing in relation to Greek consumer response for the case study of PLAISIO website. Research design/methodology/approach: The survey was conducted on a sample by the non – probable sampling method as convenience sampling. The questionnaire that used was produced to measure Greek consumer response of PLAISIO website. The analysis was based on the quantitative method and used statistical program SPSS for data analysis processing. The data analysis follows the descriptive – correlation method of research analysis. Also, testing research hypothesis to identify if accepted or rejected. Findings: The consumer involvement of PLAISIO website is directly linked to the overall perception of website image and the website content can communicate effectively products information. Also, offers personalized services that satisfy consumer and make them feel pleasant from searching experience on website. This fact can be influence a purchasing in future or repeat a purchasing.
Limitations: Research results are difficult to see as representative of the general population as the non-probable sampling method poses risks of generalization.
Value: The value of the research lies in the fact that it has enabled it to examine practical / research theoretical concepts applied in the field of applied marketing science. In future, is expected to play an important role in shaping and implementing new consumer and business models.
Number of pages
128Post-graduate Program
Διεθνής Διοικητική των ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: