Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης

dc.contributor.advisorΚαμινάρης, Σταύρος
dc.contributor.authorΚριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος
dc.date.accessioned2019-01-07T11:23:47Z
dc.date.available2019-01-07T11:23:47Z
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4744
dc.description.abstractΗ εκπόνηση της Πτυχιακής μου Εργασίας πραγματεύεται γενικά τα σιδηροδρομικά συστήματα έλξης με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνα τα οποία τροφοδοτούνται από ηλεκτρική ενέργεια. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην τροφοδοσία των ηλεκτρικών τρένων όπου αναλύεται η ιστορία της ηλεκτροδότησης από την αρχή της έως σήμερα καθώς και η διαδικασία μεταφοράς της ηλεκτρικής ενέργειας από το δίκτυο της ΔΕΗ ως το τρένο. Η Πτυχιακή Εργασία αναλύει τις μορφές σιδηροδρομικής έλξης ξεκινώντας από την ατμοκίνητη έλξη. Στη συνέχεια αναλύεται η ντηζελοκίνητη και ηλεκτροκίνητη έλξη. Γίνεται παρουσίαση της χρήσης των ηλεκτρονικών μετατροπέων ισχύος σε σιδηροδρομικές εφαρμογές. Επίσης, μελετά τα βασικά κατασκευαστικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά όλων των συστημάτων που χρησιμοποιούνται, και ειδικότερα αναζητά, καταγράφει και αξιολογεί τα νέα συστήματα, που έχουν υλοποιηθεί και εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνιαel
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογίαel
dc.titleΣιδηροδρομικά συστήματα ελξηςel
dc.title.alternativeRailway driving systemsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαμινάρης, Σταύρος
dc.contributor.committeeΚαραϊσάς, Πέτρος
dc.contributor.committeeΚαλκάνης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΣιδηροδρομικά συστήματα έλξηςel
dc.subject.keywordΗλεκτροκίνητη αμαξοστοιχίαel
dc.subject.keywordΝτιζελοκίνητη έλξηel
dc.subject.keywordΗλεκτροκινούμενα υβριδικά συστήματαel
dc.subject.keywordΗλεκτροκίνητη έλξη
dc.subject.keywordΥβριδικά συστήματα
dc.description.abstracttranslatedThis dissertation deals with the railroad traction systems and more specifically, those powered by electricity. Particular reference is made to the power supply of electric trains and is being analyzed the history of electrification from its beginning until today, as well as the process of transmission of the electricity from the PPC network to the train. The Diploma Thesis analyzes the forms of railway traction starting from steam traction. Afterwards the diesel and electric traction is analyzed. The use of electronic power converters in railway applications is presented. It also studies the basic constructional and functional characteristics of all systems used, and in particular seeks, records and evaluates the new systems that have been materialized and implemented in recent years.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"