Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒαρελίδης, Γιώργος
dc.contributor.authorΜπακόλας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΧαραλαμπίδης, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2013-10-08T08:03:11Z
dc.date.available2013-10-08T08:03:11Z
dc.date.issued2005-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/495
dc.description.abstractΗ δημιουργία ενός εκτεταμένου και υπερσύγχρονου δικτύου ‘Μητροπολιτικού’ Σιδηροδρόμου - Μετρό - στην Αθήνα είχε απ’ την αρχή τους θερμούς υποστηρικτές της, αλλά και τους πιστούς ‘εχθρούς’ της, κυρίως λόγω του μεγέθους τους εγχειρήματος, αλλά και λόγω του κόστους κατασκευής του. Η απάντηση θα έρθει βέβαια με το πέρασμα του χρόνου και συνήθως με την απόλυτη και αυστηρή γλώσσα των αριθμών και της στατιστικής. Αυτό όμως που προβληματίζει και πολλές φορές διεγείρει έντονες συζητήσεις είναι κατά πόσο το Μετρό εντάχθηκε ομαλά στις πολεοδομικές και συγκοινωνιακές απαιτήσεις ενός υπερμεγέθους και συγκεντρωτικού αστικού ‘γίγαντα’ όπως είναι η Αθήνα σήμερα. Εάν ο κάθε σταθμός μεμονωμένα, και το έργο στο σύνολό του, επέφερε αλλαγές οικονομικές, πολιτιστικές και πολεοδομικές στις περιοχές τις οποίες συνδέει και κυρίως στις θέσεις που χωροθετήθηκαν οι σταθμοί. Στο πνεύμα αυτό ακριβώς στηρίζεται και η εκπόνηση της εργασίας μας ‘Σταθμοί του Μετρό – Πολεοδομική Ανάλυση – Επιπτώσεις’ που στόχο έχει την εξαγωγή συμπερασμάτων και την εκτίμηση της ισχύουσας κατάστασης στις περιοχές όπου κατασκευάστηκαν οι σταθμοί του Μετρό. Προτάθηκε λοιπόν η ιδέα της συγκεντρωμένης παρατήρησης και καταγραφής γύρω από συγκεκριμένους σταθμούς του ‘Μητροπολιτικού’ Σιδηροδρόμου, έτσι ώστε να τεκμηριωθεί μια πιο ολοκληρωμένη τελική εικόνα των επιπτώσεων που υφίστανται οι περιοχές γύρω από τους σταθμούς.el
dc.format.extent71 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Αρχιτεκτονική - Πολεοδομία::Πολεοδομίαel
dc.titleΣταθμοί του Μετρό - Πολεοδομική ανάλυση - Επιπτώσειςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Πολιτικών Δομικών Έργωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΑττικό Μετρόel
dc.subject.keywordΑστικές συγκοινωνίεςel
dc.subject.keywordΠολεοδομική ανάλυσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"