Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η Ναυτιλία στη ψηφιακή εποχή

dc.contributor.advisorΝικητάκος, Νικήτας
dc.contributor.authorΤερψίδη, Φανή
dc.date.accessioned2019-10-30T10:08:35Z
dc.date.available2019-10-30T10:08:35Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5084
dc.description.abstractΤο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον απαιτεί από τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μετακινηθεί από το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο της πώλησης δυναμικότητας σε αυτό που θα προσφέρει μεγαλύτερη αξία στους χρήστες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει και να αναλύσει τη μετάβαση της ναυτιλίας στην ψηφιακή εποχή. Όπως φαίνεται, η ναυτιλία προσπαθεί να συμβαδίσει με τις τεχνολογικές εξελίξεις. Οι τροποποιήσεις του 2016 του αναθεωρημένου παραρτήματος της σύμβασης FAL περιλαμβάνουν νέες απαιτήσεις για την ψηφιακή ανταλλαγή πληροφοριών για τις θαλάσσιες μεταφορές. Από τις 8 Απριλίου 2019, η σύμβαση FAL απαιτεί τώρα από τα συμβαλλόμενα κράτη να καταρτίσουν ένα πρωτόκολλο για ηλεκτρονική ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ πλοίων και λιμένων, κάνοντας απαραίτητη την ψηφιοποίηση της ναυτιλίας από όλα τα κράτη.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογίαel
dc.titleΗ Ναυτιλία στη ψηφιακή εποχήel
dc.title.alternativeShipping and Digitalizationel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑλαφοδήμος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχάλης
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.subject.keywordΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΠλοήγησηel
dc.subject.keywordΣυστήματα ελέγχουel
dc.subject.keywordΚυβερνοασφάλεια στη ναυτιλίαel
dc.description.abstracttranslatedThe new business environment requires the shipping industry to move from the traditional business model of selling capacity to one that will provide more value to users. The purpose of this paper is to study and analyze the transition of shipping to the digital age. It seems that shipping is trying to keep up with technological developments. The 2016 amendments to the revised Annex to the FAL Convention include new requirements for the digital exchange of maritime transport information. From 8 April 2019, the FAL Convention now requires States Parties to establish a protocol for the electronic exchange of information between ships and ports, necessitating the digitization of shipping by all countries.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"