Εμφάνιση απλής εγγραφής

Έλεγχος πυρκαγιάς και αποκαπνισμού σήραγγας τρένου με κατακόρυφους αξονικούς ανεμιστήρες σε περίπτωση φωτιάς με την μέθοδο υπολογιστικών μεθόδων υπολογιστικής ρευστοδυναμικής

dc.contributor.advisorΣαρρής, Ιωάννης
dc.contributor.advisorΒασιλόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜπατσούλας, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2020-10-22T09:36:42Z
dc.date.available2020-10-22T09:36:42Z
dc.date.issued2020-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5437
dc.description.abstractΗ αύξηση της κατασκευής σηράγγων έφερε αύξηση στην ζήτηση των μέτρων ασφαλείας, μεταξύ άλλων και της πυρασφάλεια. Τα πειραματικά δεδομένα από ατυχήματα πυρκαγιάς σε σήραγγες είναι πάντα σημαντικά για τους ερευνητές για την επίλυση προβλημάτων μηχανικής. Ωστόσο, η εντυπωσιακή ανάπτυξη των υπολογιστών, τα τελευταία είκοσι χρόνια, έχει βοηθήσει στην επίλυση περίπλοκων προβλημάτων.Το Computational Fluid Dynamics είναι μια πολύ γνωστή προσέγγιση για την επίλυση φαινομένων συμπεριφοράς ροής με σταθερή ρεαλιστική ακρίβεια. Τα ατυχήματα πυρκαγιάς δεν θα αποτελούσαν εξαίρεση. Προκειμένου να ολοκληρώσουμε αυτήν την εργασία, θα χρησιμοποιήσουμε το λογισμικό Fire Dynamic Simulation (FDS) ως λογισμικό μηχανικού λογισμικού ανοιχτού κώδικα. Αυτό το λογισμικό είναι ένα πολύ γνωστό σε όλες τις μηχανολογικές κοινότητες ως ένας καλά επικυρωμένος κώδικας για προσομοίωση πυρκαγιάς. Η σήραγγα που θα μελετηθεί έχει μήκος 500 μέτρα, πλάτος 11 μέτρα και ύψος 7 μέτρα. Δύο διπλές κατακόρυφες αξονικές ομάδες ανεμιστήρων με παροχή αέρα 30 m3. Εξετάστηκε ένα ατύχημα πυρκαγιάς το οποίο βρισκόταν στη μέση μιας σιδηροδρομικής σήραγγας ισχύος 10 MW. Πραγματοποιήθηκε μια διαδικασία επικύρωσης, των υπολογισμών της μελέτης, προκειμένου να διατηρηθεί μια συγκριτική διαφορά μεταξύ εμπειρικών εξισώσεων και προβλέψεων FDS. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να επιτύχει την κρίσιμη ταχύτητα τέσσερα λεπτά έπειτα από την ανάφλεξη της φωτιάς για δύο υποθετικά σενάρια. Και οι δύο διαφορετικές περιπτώσεις εξετάστηκαν ταυτόχρονα: α) περίπτωση ατυχήματος 10 MW στη μέση της σήραγγας, β) ατύχημα με πυρκαγιά 10 MW με κινητή αμαξοστοιχία στη μέση της σήραγγαςel
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Δομική Μηχανική::Πυροπροστασίαel
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Ρευστοδυναμικήel
dc.titleΈλεγχος πυρκαγιάς και αποκαπνισμού σήραγγας τρένου με κατακόρυφους αξονικούς ανεμιστήρες σε περίπτωση φωτιάς με την μέθοδο υπολογιστικών μεθόδων υπολογιστικής ρευστοδυναμικήςel
dc.title.alternativeMechanical smoke extraction for fire in a railway tunnel with axial fansel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠροεστάκης, Εμμανουήλ
dc.contributor.committeeΚανετάκη, Ζωή
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΥπολογιστική ρευστομηχανικήel
dc.subject.keywordΕξαερισμός σήραγγαςel
dc.subject.keywordΠυρκαγιέςel
dc.subject.keywordΑερισμός σήραγγαςel
dc.subject.keywordΣιδηροδρομικές σήραγγεςel
dc.subject.keywordΚώδικας FDSel
dc.subject.keywordΣυστήματα αερισμού σηράγγωνel
dc.subject.keywordPyrosimel
dc.subject.keywordComputational Fluid Dynamicsel
dc.subject.keywordCFDel
dc.subject.keywordFire Dynamics Simulatorel
dc.description.abstracttranslatedAn increase in tunnelling manufacturing have brought a higher demand to safety measures, among others fire safety. Experimental data from fire accidents in tunnels are always important for researchers in order to solve engineering problems. However, computer engineering has been extremely developed in the last twenty years so complicated problems are more easily resolved with. Computational Fluid Dynamics is a well known approach to solve flow behaviour phenomena with a sustaining realistic accuracy. Fires accidents would not be an exception. In order to complete this assignment we are going to use the Fire Dynamic Simulation (FDS) software as an open source fluid mechanic software. This software is a well known all over the world engineering communities as a well validated code for fire simulation. The studied tunnel is 500 meters long ,11 meters width and 7 meters height. Two dual vertical axial fan groups with an air supply of 30 m3 . A diesel pool fire accident was examined which located in the middle of a railway tunnel corresponding to 10 MW. A fire validation process was conducted in order to maintain a comparative difference between empirical equations and FDS predictions. Purpose of this research is to accomplish the critical velocity after four minutes from fire ignition for two hypothetical scenarios. Both two different cases were examined at a time a) a 10 MW accident case in the middle of tunnel, b) an accident with a 10 MW fire with a immobile train in the middle of the tunnelel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"