Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος ανίχνευσης χώρων βασισμένο στη χρήση αυτόνομων ευφυών οχημάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)
Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η χρήση του παράλληλου προσδιορισμού θέσης και χαρτογράφησης (SLAM) για την υλοποίηση τεχνητής νοημοσύνης σε συστήματα ανίχνευσης εσωτερικών χώρων αυτόματων οχημάτων. Στα ...
Βελτιστοποίηση απόδοσης ασυρμάτων δικτύων αισθητήρων με μεθόδους υπολογιστικής νοημοσύνης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-05-21)
Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η βελτιστοποίηση της απόδοσης ενός ασύρματου δικτύου αισθητήρων εστιάζοντας σε ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τη λειτουργία του, δηλαδή τη δυνατότητα κάλυψης του ...
Συναισθηματική υπολογιστική και εφαρμογή στο σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-10-17)
Τα τελευταία χρόνια επειδή όλο και περισσότεροι άνθρωποι διαφόρων ηλικιών στρέφονται στην ηλεκτρονική μάθηση (e-learning), καθώς η ανάγκη δημιουργίας ενός πιο ευχάριστου και εύχρηστου περιβάλλοντος καθίσταται αναγκαία. Στη ...
Σχεδίαση και υλοποίηση πλήρως αυτόνομου οχήματος, βασισμένο σε τεχνολογίες ακριβούς εντοπισμού θέσης και υπολογιστική νοημοσύνη deep learning
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-11-21)
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό τον σχεδιασμό και την κατασκευή ενός πλήρως αυτόνομου ηλεκτρικού οχήματος μικρής κλίμακας ικανό να κινηθεί εντός και εκτός δρόμου, σε οποιαδήποτε περιοχή καλείται, με σκοπό τη ...
Ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού Splendor και AI agents
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07-22)
Στα πλαίσια αυτής της πτυχιακής εργασίας αναπτύχθηκε σε γλώσσα Java ένα πρωτότυπο του επιτραπέζιου παιχνιδιού πολλών παικτών ‘Splendor’. Η αρχιτεκτονική του κώδικα αποτελεί πρότυπο ώστε να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη ...