• Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity 

      Νιτσάκης, Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού και πιο συγκεκριμένα ενός εικονικού μουσείου. Το λογισμικό υλοποιείται στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών της Unity. Εντός του θα ...
    • Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας και σχεδιασμός εφαρμογής 

      Καξηρής, Θεόφιλος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-11-20)
      Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές τάσεις τα τελευταία χρόνια. Επιτρέπει στον χρήστη να έρθει σε επαφή με τον πραγματικό κόσμο, στον οποίο έχουν προστεθεί ψηφιακά αντικείμενα. Σε αυτή ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"