• Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C# 

      Εξιλζές, Ιωάννης; Ανδρεαδάκης, Κωνσταντίνος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν ...
    • Απομακρυσμένος έλεγχος Audio Visual συσκευής με διαδικτυακή εφαρμογή 

      Μπρούσαλης, Λεωνίδας (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06-09)
      Στόχος αυτής της εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μίας διαδικτυακής εφαρμογής για τον απομακρυσμένο έλεγχο μίας συσκευής Audio Visual, και στην προκειμένη περίπτωση η συσκευή είναι η Blackmagic Videohub. Η εργασία ...
    • Ειδικό όργανο μέτρησης και καταγραφής ισορροπίας και βάδισης ανθρώπων. 

      Σεραφειμίδης, Στέφανος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη και κατασκευή ενός ειδικού οργάνου που σκοπό έχει την μέτρηση και καταγραφή της ισορροπίας και της βάδισης ανθρώπων που βρίσκονται στο στάδιο της αποκατάστασης μετά από ...
    • Ενσωματωμένα συστήματα στη βιομηχανία 

      Καφετζηδάκης, Αντώνιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)
      Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελεί η μελέτη και η ανάλυση των ενσωματωμένων συστημάτων (embedded systems), καθώς και η ανασκόπηση της εφαρμογής αυτών στη βιομηχανία. Στόχο της εν λόγω εργασίας αποτελεί ...
    • Σχεδίαση Radar με χρήση εργαλείων ανοιχτού κώδικα 

      Τζιτζιλέρη, Δανάη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)
      Τα οχήματα αυτοματισμού και αυτόνομης κίνησης άπτονται του κλάδου της Μηχατρονικής και ενσωματώνουν πολλούς κλάδους της μηχανικής όπως ηλεκτρολογία, μηχανολογία, προγραμματισμό, ηλεκτρονική και μηχανική υπολογιστών (και ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"