Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά
χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα
βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα ...
Η διδασκαλία του προγραμματισμού στο γυμνάσιο με το snap!
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-10)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη διδασκαλία προγραμματισμού σε
μαθητές Γυμνασίου. Για τη διδασκαλία του προγραμματισμού σε μικρές ηλικίες έχουν
προταθεί διάφοροι προγραμματιστικοί μικρόκοσμοι που ...
Υπηρεσίες cloud computing με Office 365: Μια μελέτη περίπτωσης στο ΤΕΙ Πειραιά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06-12)
Η χρησιμότητα του cloud computing είναι αδιαμφισβήτητη καθώς αποτελεί την
ικανότητα κάλυψης αναγκών οποιουδήποτε σε πόρους, μέσω του διαδικτύου,
ευέλικτα και οικονομικά. Αξιοποιώντας το, η Microsoft προσφέρει αρκετές
υπηρεσίες, ...
Ανάπτυξη πρωτότυπων διαδραστικών εκπαιδευτικών εφαρμογών με χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης κίνησης ΚΙΝΕCΤ της Microsoft
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η συνεχής ανάπτυξη και έρευνα στον τομέα της τεχνολογίας και η παράλληλη είσοδος
στην αγορά και στην κοινωνία συσκευών που προσφέρουν πολυτροπική είσοδο
γενικότερα με ολοένα χαμηλότερο κόστος προκαλεί ορισμένα ερωτήματα. ...
Ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός μέσω του προγραμματιστικού περιβάλλοντος "Alice" και ανάπτυξη διδακτικού υλικού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η εργασία αυτή αποτελεί μια προσπάθεια για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για
την κατανόηση βασικών εννοιών του αντικειμενοστραφή προγραμματισμού μέσω του
προγραμματιστικού περιβάλλοντος 'Alice".
Ο στόχος της πτυχιακής ...