Search
Now showing items 1-10 of 22
Υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου στο διαδίκτυο με το WordPress και το Office365
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Η διαχείριση περιεχομένου στο διαδίκτυο αποτελεί μια ενδογενής συνεργατική διαδικασία κατά την οποία μάλιστα εμπλέκονται διαφορετικοί ρόλοι και αρμοδιότητες. Σήμερα, στην εποχή των υπηρεσιών που προσφέρονται μέσα από ...
Συστήματα ανάπτυξης διαδικτυακών κοινοτήτων: Μια μελέτη περίπτωσης στο ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
Η δεύτερη γενιά του Παγκόσμιου Ιστού (Web 2.0) έδωσε μια πληθώρα διαδικτυακών εργαλείων που χαρακτηρίζονται από τη δυνατότητα των χρηστών να δημιουργούν και να μοιράζονται περιεχόμενο με άλλους χρήστες (Youtube, Facebook, ...
Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Στα προηγούμενα κεφάλαια έγινε εισαγωγή στον αισθητήρα Kinectκαι στα τεχνικά
χαρακτηριστικά του , όπως το ότι αποτελείται από δυο αισθητήρες, έναν αισθητήρα
βάθους ένα πομπό υπερύθρων ακτίνων, καθώς και μια κάμερα ...
Η διδασκαλία του προγραμματισμού στο γυμνάσιο με το snap!
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-10)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη διδασκαλία προγραμματισμού σε
μαθητές Γυμνασίου. Για τη διδασκαλία του προγραμματισμού σε μικρές ηλικίες έχουν
προταθεί διάφοροι προγραμματιστικοί μικρόκοσμοι που ...
Εκπαιδευτικά συγγραφικά εργαλεία για on-line αξιολογήσεις: μια μελέτη περίπτωσης στο μάθημα του προγραμματισμού Η/Υ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05)
Σήμερα συναντά κανείς μια πληθώρα συγγραφικών εργαλείων για ανάπτυξη και αξιολόγηση ηλεκτρονικού μαθησιακού περιεχομένου και μάλιστα πολλά από αυτά ανοικτού κώδικα. Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα γίνει μια επισκόπηση ...
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την ανάλυση δεδομένων ηλεκτρονικής μάθησης στο σύστημα Moodle χρησιμοποιώντας τεχνικές οπτικοποίησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-10)
Η Ηλεκτρονική Μάθηση αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης σε ολόκληρο τον κόσμο. Υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, με πιο γνωστό ανοιχτού ...
Οι εννοιολογικοί χάρτες και η εφαρμογή τους στο μάθημα του προγραμματισμού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)
Οι εννοιολογικοί χάρτες είναι μια μορφή διαγράμματος που βασικό στόχο έχει την
απεικόνιση της φυσικής γλώσσας και της ανθρώπινης σκέψης σε μια οργανωμένη «εικονική» γλώσσα με κοινά βασικά χαρακτηριστικά με απώτερο σκοπό ...
Αξιοποίηση του Live Streaming στην εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη τεχνικών αξιοποίησης της ζωντανής αναμετάδοσης (live streaming) ως διδακτικού μέσου σε εκπαιδευτικά σενάρια διδασκαλίας είτε από απόσταση είτε υβριδικά (συμπληρωματικά της δια-ζώσης ...
Αξιολόγηση προγραμμάτων (PLUGIN) ανοικτού κώδικα για ηλεκτρονικά καταστήματα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρονται τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και τα πλεονεκτήματα του. Με βάση αυτά τεκμηριώνεται η ραγδαία εξέλιξη του τα τελευταία χρόνια. Αποτέλεσμα της εξέλιξης αυτής ήταν ...
Υπηρεσίες cloud computing με Office 365: Μια μελέτη περίπτωσης στο ΤΕΙ Πειραιά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06-12)
Η χρησιμότητα του cloud computing είναι αδιαμφισβήτητη καθώς αποτελεί την
ικανότητα κάλυψης αναγκών οποιουδήποτε σε πόρους, μέσω του διαδικτύου,
ευέλικτα και οικονομικά. Αξιοποιώντας το, η Microsoft προσφέρει αρκετές
υπηρεσίες, ...