Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)
Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή
πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων με μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Hilton
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)
Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λάβει χώρα σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, οι οποίες έχουν μεταβάλλει ριζικά τη δομή αυτού. Παραδείγματα τέτοιων αλλαγών αποτελούν η εισαγωγή ευέλικτων ...