Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 13
Ίδρυση και λειτουργία αεροπορικής εταιρείας τύπου Charter
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της ίδρυσης και λειτουργίας της αεροπορικής εταιρίας τύπου charter και αναπτύχθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο αναφέρθηκε στις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού ...
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κυριότερων
παρεχομένων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων και η αξιολόγηση αυτών.
Μέσω βιβλιογραφικής έρευνας προσδιορίστηκαν και αναλύθηκαν οι
κυριότερες ...
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)
Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών ...
Η ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Η παρακάτω μελέτη αφορά στον τουρισμό , τους τουριστικούς προορισμούς και
στην ανταγωνιστικότητα που υπάρχει μεταξύ τους.
Αναλύει τις διάφορες μορφές τουρισμού που υπάρχουν, τα είδη των τουριστικών
προορισμών και τα ...
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή
πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ...
Το τμήμα υποδοχής στα πεντάστερα ξενοδοχεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Σκοπός της εργασίας μου είναι να παραθέσω και να αναλύσω τις υποχρεώσεις και δραστηριότητες των τμημάτων υποδοχής στα πεντάστερα (5*) ξενοδοχεία της Ελλάδος καθώς και να εξετάσω τις σχετικές επαγγελματικές υποχρεώσεις των ...
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ...
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ...
Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Στις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. ...
Οργάνωση και διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ. Μελέτη περίπτωσης Cosmos Bowling ΕΠΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στην οργάνωση και τη διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ χωρίς όμως να σταθούμε μόνο σε αυτό. Θα γνωρίσουμε τις αίθουσες μπόουλινγκ που υπάρχουν στην περιφέρεια αλλά θα δούμε και την ιστορία ...