Search
Now showing items 1-10 of 41
Η ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού στις Σπέτσες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού έχει αποδειχθεί πως βελτιώνουν την τουριστική περίοδο με τη σωστή ανάπτυξή τους και ικανοποιούν όλο και περισσότερους τουρίστες. Η προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού ενισχύει τόσο την ...
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Ελλάδα, καινοτόμες ιδέες και προοπτικές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
Η Ελλάδα είναι μια χώρα η οποία έχει αμέτρητα βουνά , θάλασσες και απεριόριστες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει ως τουρίστας. Είναι ένας τουριστικός προορισμός γνωστός παγκοσμίως για το φυσικό περιβάλλον ...
Οι σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού μάνατζμεντ στον τουρισμό και οι προκλήσεις του 21ου αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)
Αρχικά, η εργασία αυτή ασχολείται με τις σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού management στον τουρισμό. Έπειτα γίνεται ανάλυση του τουριστικού management διεθνώς. Γίνεται εκτενής αναφορά στις θρησκείες και τον τρόπο που ...
Τουρισμός & τρομοκρατία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Το τουριστικό φαινόμενο αποτελεί γνώρισμα των σύγχρονων κοινωνιών, καθώς μετά την βιομηχανική επανάσταση δόθηκε η δυνατότητα στον άνθρωπο να ταξιδέψει σε μακρινούς προορισμούς με μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα. Βασική ...
Ρωσία ως τουριστικός προορισμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
Η τουριστική βιομηχανία είναι μια από τις μεγαλύτερες σε παγκόσμιο επίπεδο και τουρισμός γενικότερα παίζει σημαντικό ρόλο στην οικονομία μιας χώρας υποδοχής. Η χώρα φιλοξενίας δεν επιδέχεται μόνο οικονομικές επιδράσεις από ...
Τουρισμός και άτομα με αναπηρία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-20)
Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετασθεί η οργάνωση και η παροχή τουριστικών υπηρεσιών σε ΑμεΑ. Καταγράφονται όλα τα στοιχεία που αφορούν στον τουρισμό των ΑμεΑ στην Ελλάδα, έχοντας ως σκοπό: «…να καθιερωθεί ...
Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-09)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης (social media) στο χτίσιμο της επωνυμίας (bΓanding) των τουριστικών
προορισμών. Για τον λόγo αυτό πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ...
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ...
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ...
Ο αρχαιολογικός χώρος της Ελευσίνας και ο ρόλος του στην ανάπτυξη του τουρισμού.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)
Η παρούσα μελέτη που διεξήχθη μέσα στα πλαίσια πτυχιακής εργασίας με θέμα ‘’Ο αρχαιολογικός χώρος της Ελευσίνας και ο ρόλος του στην ανάπτυξη του τουρισμού’’ περιλαμβάνει την καταγραφή ενός κοινωνικού συνόλου που αφορά την ...