Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-7 από 7
Οι σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού μάνατζμεντ στον τουρισμό και οι προκλήσεις του 21ου αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)
Αρχικά, η εργασία αυτή ασχολείται με τις σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού management στον τουρισμό. Έπειτα γίνεται ανάλυση του τουριστικού management διεθνώς. Γίνεται εκτενής αναφορά στις θρησκείες και τον τρόπο που ...
Τουρισμός και άτομα με αναπηρία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-20)
Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετασθεί η οργάνωση και η παροχή τουριστικών υπηρεσιών σε ΑμεΑ. Καταγράφονται όλα τα στοιχεία που αφορούν στον τουρισμό των ΑμεΑ στην Ελλάδα, έχοντας ως σκοπό: «…να καθιερωθεί ...
Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-09)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης (social media) στο χτίσιμο της επωνυμίας (bΓanding) των τουριστικών
προορισμών. Για τον λόγo αυτό πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ...
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ...
Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
Η παρούσα εργασία μελέτησε την περιβαλλοντική επίδραση και του παρόχου υπηρεσιών αναφορικά με τη δημιουργία αξίας. Εμβάθυνση δόθηκε στο ξενοδοχειακό τομέα. Μελετήθηκε η ιδανική λειτουργία του εργασιακού περιβάλλοντος και ...
Τάσεις και προοπτικές του εθελοντικού τουρισμού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-02)
Ο τουρισμός αποτελεί σήμερα ένα αυτοδύναμο φαινόμενο, ύψιστης σημασίας για τις
σύγχρονες κοινωνίες. Η μαζικοποίηση που σημείωσε όμως τα τελευταία έτη, οδήγησε στην
ανάγκη για αναζήτηση εναλλακτικών και βιωσιμότερων μορφών ...
Οι παράγοντες υποκίνησης των ασιατών τουριστών στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
Μία από τις πιο ανεπτυγμένες αγορές εξερχόμενου τουρισμού είναι οι Ιάπωνες, ενώ η Κίνα φαίνεται ότι θα γίνει η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο έως το 2020. Η καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των ...