Search
Now showing items 1-10 of 10
Το διαπολιτισμικό μάνατζμεντ και η ανάλυση θεωρίας του geert hofstede.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
Ο Geert Hofstede είναι ερευνητής στα πεδία των οργανωτικών μελετών και πιο συγκεκριμένα στην οργανωσιακή κουλτούρα, όπως επίσης και στην οικονομική πολιτική και διαχείριση. Είναι ένας πολύ γνωστός πρωτοπόρος στην έρευνα ...
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα
του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα
αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ...
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)
Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών ...
Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει ...
Οι σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού μάνατζμεντ στον τουρισμό και οι προκλήσεις του 21ου αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)
Αρχικά, η εργασία αυτή ασχολείται με τις σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού management στον τουρισμό. Έπειτα γίνεται ανάλυση του τουριστικού management διεθνώς. Γίνεται εκτενής αναφορά στις θρησκείες και τον τρόπο που ...
Διαπολιτισμικό μάνατζμεντ, απόδοση εργαζομένων και περιβάλλον εργασίας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη γύρω από το διαπολιτισμικό management, την ιστορική του εξέλιξη, την έννοια και τους εκπροσώπους τους. Θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε τι χαρακτηριστικά γνωρίσματα πρέπει να ...
Οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
Στις επιχειρήσεις του «σήμερα» και κυρίως στις πολυεθνικές το μάρκετινγκ αποτελεί ολοένα και ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. ...
Όταν οι εργαζόμενοι συν-καταστρέφουν την ευημερία των πελατών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-23)
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να προσεγγιστεί και να διερευνηθεί το φαινόμενο της εργασιακής συμπεριφοράς, όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από τις επιρροές του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται. Προκειμένου ...
Διαπολιτισμικό management και διαπολιτισμικές επικοινωνίες. Η συμβολή των διαπολιτισμικών θεωριών στην ανάπτυξη ενος αποτελεσματικού διαπολιτισμικού management
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-12)
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα το διαπολιτισμικό management και τις διαπολιτισμικές επικοινωνίες. Σκοπός ήταν τόσο η ανάδειξη όσο και η ανάλυση των θεωριών και της συμβολής τους στη χρήση ποικίλων μεθόδων για ...
Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)
Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική ...