Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠατσίκας, Στυλιανός
dc.contributor.authorΔαβέττα, Ανθή
dc.contributor.authorΝικολούζου, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2014-10-30T12:40:38Z
dc.date.available2014-10-30T12:40:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2379
dc.description.abstractΣτην εποχή που διανύουμε, οπού η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους της οικονομίας καθώς και τον τρόπο ζωής τον καταναλωτών, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν εκείνη την στρατηγική που θα προωθήσουν τα προϊόντα σε χαμηλές τιμές με σκοπό να επιβιώσουν στα νέα οικονομικά δεδομένα και στον έντονο ανταγωνισμό. Για να συμβεί όμως κάτι τέτοιο, βασική προϋπόθεση είναι η εταιρία να έχει ένα καλά δομημένο στρατηγικό πλάνο που να είναι σχεδιασμένο με προσοχή και αποτελεσματικότητα για να μπορεί να στηρίξει τις ανάγκες των καταναλωτών. Σε αυτά τα πλαίσια, σκοπός της στρατηγικής μάρκετινγκ και εν συνεχεία της εν λόγω εργασίας είναι να δείξει τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση μπορεί να οργανωθεί σωστά έτσι ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις της και να κατακτήσει μια συγκεκριμένη θέση στο μερίδιο της αγοράς αναλογικά πάντα με τις δυνατότητες της και των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που έχουμε.el
dc.format.extent98 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείεςel
dc.titleΣτρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREALel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordLOREALel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΚερδοφορίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"