Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη

dc.contributor.advisorΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚουμελά-Χατζηπαναγιώτου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΕξαρχάκου, Ελένη
dc.date.accessioned2018-01-09T12:02:06Z
dc.date.available2018-01-09T12:02:06Z
dc.date.issued2017-12-22
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4021
dc.description.abstractH παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια βιβλιογραφικής καταγραφής και διερευνητικής μελέτης των στρατηγικών του Ψηφιακού Mάρκετινγκ, που επιλέγουν τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Αρχικά, προσδιορίζεται εννοιολογικά ο όρος «Ψηφιακό Μάρκετινγκ» και καταγράφονται οι στρατηγικές, οι μέθοδοι, τα εργαλεία και η μέτρηση της αποτελεσματικότητάς του. Στη συνέχεια, μελετώνται οι στρατηγικές του στα 5 πρώτα, σύμφωνα με την παγκόσμια πανεπιστημιακή κατάταξη Ανώτατης Εκπαίδευσης του οργανισμού Times Higher Education για το 2018, πανεπιστήμια στην Ευρώπη και στην Ελλάδα αντίστοιχα. Αφού, έχει προηγηθεί σύντομη παρουσίαση του κάθε πανεπιστημιακού ιδρύματος. Προχωρώντας, γίνεται εστίαση στο Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. και πιο συγκεκριμένα στο MBA του με 4 κατευθύνσεις με παράθεση των παρατηρήσεων και των προτάσεών μας. Κλείνοντας, γίνεται σύγκριση των στρατηγικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ στα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Ελλάδας εκθέτοντας παράλληλα τα συμπεράσματά μας.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΣτρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπηel
dc.title.alternativeDigital marketing strategies in Universities in Greece and Europeel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΓιαννάς, Πρόδρομος
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordΑνώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματαel
dc.subject.keywordΑΕΙ Πειραιά ΤΤel
dc.subject.keywordΕργαλεία μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣτρατηγική marketingel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordΕυρώπηel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.description.abstracttranslatedThis diploma thesis is an attempt to bibliographic record and exploratory study of the Digital Marketing strategies chosen by the Higher Education Institutions in Greece and Europe. Initially, the term "Digital Marketing" is conceptually defined. Strategies, methods, tools and measurement of its effectiveness are recorded. Then, his strategies are studied at the top 5, according to Times Higher Education World University Rankings for 2018, universities in Europe and Greece respectively. After, a brief presentation of each university institution has been given. Moving forward, focus is on Piraeus University of Applied Sciences and more precisely in his MBA program with 4 division with a quote of our comments and suggestions. In conclusion, we compare Digital Marketing strategies in the universities in Europe to those in Greece, while setting out our conclusions.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"