Show simple item record

Επισκόπηση της εφαρμογής μεθόδων τεχνητής νοημοσύνης σε βελτιστοποίηση παραμέτρων πρόωσης σε πλοία LNG

dc.contributor.advisorΤσουκαλάς, Βασίλειος
dc.contributor.authorΚυρίτση, Άλμπα-Αναστασία
dc.date.accessioned2020-07-08T09:58:00Z
dc.date.available2020-07-08T09:58:00Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5311
dc.description.abstractΕίναι γνωστό ότι τα ορυκτά καύσιμα εξαντλούνται μέρα με τη μέρα και με την αύξηση του αριθμού των οχημάτων η ρύπανση έχει φτάσει σε ανησυχητικό στάδιο. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει αρχικά τη χρήση του φυσικού αερίου ως εναλλακτικό καύσιμο για τη ναυτιλία και επίσης τη σχετική τεχνολογία του φυσικού αερίου (υγροποίηση, μεταφορά, αποθήκευση). Μέρος αυτής της διαδικασίας είναι τα πλοία που μεταφέρουν LNG παγκοσμίως. Η ανάγκη της ώρας είναι να βρούμε ένα εναλλακτικό καύσιμο, καθώς και να μετριάσουμε τις εκπομπές καυσαερίων και να βελτιώσουμε τις παραμέτρους απόδοσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης (I.C.). Από την εκτέλεση πειραμάτων σε ένα I.C. Ο κινητήρας είναι τόσο χρονοβόρος και δαπανηρός, επομένως πολλές τεχνικές μαλακών υπολογιστών υιοθετούνται σε αυτόν τον τομέα. Ο όρος’΄ soft computer ΄’αναφέρεται στην εύρεση της λύσης ενός ανακριβούς προβλήματος. Διαφορετικές τεχνικές μαλακών υπολογιστών που χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον τομέα είναι το Τεχνητό Νευρωνικό Δίκτυο,(Soft Computing) η προσέγγιση με βάση το ασαφές, το προσαρμοστικό σύστημα Neuro Fuzzy Inference, , και ο γενετικός αλγόριθμος.. Το κίνητρο αυτής της εργασίας είναι να επανεξετάσει τις έρευνες που διεξάγονται στον τομέα του I.C. κινητήρα σε τύπους μηχανών με εναλλακτικό καύσιμο το ΥΦA( LNG)χρησιμοποιώντας αυτές τις τεχνικές μαλακού υπολογισμού. Τα πρώτα κεφάλαια καλύπτουν μια αναφορά σε σύγχρονα συστήματα πρόωσης, τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται ,τους τύπους μηχανών LNG. Στα τελευταία κεφάλαια αναλύονται οι μέθοδοι τεχνητής νοημοσύνης(neural networks,Anfis, genetic algorythm) που έχουν βρει ήδη εφαρμογή στη μέτρηση απόδοσης μηχανών LNG σε αεροπλάνα , πλοία και μελετάμε τη μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί στο άμεσο μέλλον και σε ανάλυση μετρήσεων σε συγκεκριμένο τύπο μηχανής LNG (μηχανής 9L50DF Wartsila).el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Μεταφορές::Ναυτιλίαel
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Φυσικό Αέριοel
dc.titleΕπισκόπηση της εφαρμογής μεθόδων τεχνητής νοημοσύνης σε βελτιστοποίηση παραμέτρων πρόωσης σε πλοία LNGel
dc.title.alternativeReview of the application of artificial intelligence methods in optimizing promotion parameters on LNG shipsel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαχρήστος, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχάλης
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.subject.keywordLNGel
dc.subject.keywordLiquefied natural gasel
dc.subject.keywordΥγροποιημένο φυσικό αέριοel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακά καύσιμαel
dc.subject.keywordArtificial neural networksel
dc.subject.keywordInternal combustion engineel
dc.subject.keywordGenetic algorithmsel
dc.subject.keywordBig datael
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΜηχανές εσωτερικής καύσηςel
dc.subject.keywordΤεχνητά νευρωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΓενετικοί αλγόριθμοιel
dc.subject.keywordΜεγάλα δεδομέναel
dc.subject.keywordΓραμμική παλινδρόμησηel
dc.subject.keywordAdaptive neuro fuzzy inferenceel
dc.subject.keywordΝευρωνικά δίκτυαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"