Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουκουλέτσος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜπαμπούρης, Μαριος
dc.date.accessioned2020-10-20T08:06:24Z
dc.date.available2020-10-20T08:06:24Z
dc.date.issued2020-08-28
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5429
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τη βοήθεια της μηχανής Unreal Engine 4. Η ανάπτυξη παιχνιδιών με Game Engines έχει δώσει την δυνατότητα στους προγραμματιστές και στις βιομηχανίες να μπορούν να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν ένα παιχνίδι με μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ξεκινάει με μια ιστορική αναδρομή, του αντικειμένου και συνεχίζει αναλύοντας τα Game Engines, επικεντρώνοντας στην λειτουργεία του Unreal Engine 4. Τελικός σκοπός της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός FPS(First Person Shooter) παιχνιδιού με χρήση του Unreal Engine 4.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software)el
dc.titleΑνάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜαστοροκώστας, Πάρις
dc.contributor.committeeΈλληνας, Ιωάννης
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordUnreal Engine 4el
dc.subject.keywordGame engineel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακά παιχνίδιαel
dc.subject.keywordFirst – Person Shootingel
dc.subject.keywordFPSel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subject.keywordGamingel
dc.subject.keywordΑνάπτυξη παιγνίουel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis is a study on the design and the development of a video game using Game Engines. In particular we are using the Unreal Engine 4. Nowadays, it is common that the game industry is developing games using Game Engines. Game Engines are a more stable approach on designing and developing a 3D game, giving more reliability, effectiveness and offering more convenience on developing a video Game with easily available tools that anybody can acquire and learn. The thesis starts with a historical review of game development, explains how a Game Engine works, and gives details of Unreal Engine 4 and how can be implemented. Finally the development of a 3D FPS (First Person Shooter) Video Game based on Unreal Engine 4 from scratch is presentedel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"