Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα: αντιλήψεις και προσδοκίες σπουδαστών για το επίπεδο σπουδών και την επαγγελματική αποκατάσταση

dc.contributor.advisorΝτάνος, Αναστάσιος
dc.contributor.authorΠατρίκιος, Κώστας
dc.contributor.authorΠαπαγιαννόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2014-05-06T06:15:22Z
dc.date.available2014-05-06T06:15:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1323
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να διερευνήσει ορισμένα από τα ζητήματα/προβλήματα που αντιμετωπίζει το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα (ΕΕΣ) και να ιχνηλατήσει μέσω της ανασκόπησης ερευνητικών εργασιών τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των φοιτητών για την επαγγελματική τους αποκατάσταση. Η μελέτη ξεκινά με μία σύντομη ιστορική αναδρομή του Εκπαιδευτικού Συστήματος στην Ελλάδα, με εκκίνηση τα Αρχαία Χρόνια, ενδιάμεσο σταθμό την Εποχή της Βυζαντινής αυτοκρατορίας και εν συνεχεία τις εξελίξεις που ακολούθησαν τα χρόνια πριν και μετά την μεταπολίτευση. Το σημαντικότερο μέρος της μελέτης αφορά στην ανασκόπηση ερευνητικών εργασιών που μπορούν να προσδιορίσουν με αρκετά μεγάλη ακρίβεια τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των φοιτητών για την επαγγελματική τους αποκατάσταση, καθώς και να υπογραμμίσουν ορισμένα σημαντικά ζητήματα/προβλήματα που παρεμποδίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα από το να αναπτυχθεί σε ένα σύγχρονο παιδαγωγικό σύστημα συνεργατικής εκμάθησης υπό τα πρότυπα της νέας κοινωνίας της γνώσης και της τεχνολογίας της πληροφορίας. Σημαντικά προβλήματα/ζητήματα αναδεικνύονται όπως, ο συγκεντρωτικός και μη-συνεργατικός χαρακτήρας της λήψης αποφάσεων που αφορούν τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος, η ελλιπής χρηματοδότηση των σχολείων/ και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων και η μη-βέλτιστη αξιοποίηση των μειωμένων πόρων, το έλλειμμα δημοκρατικότητας τόσο στη λήψη αποφάσεων όσο και αναφορικά με την έλλειψη της συμμετοχικής διαδικασίας εκμάθησης, η αδυναμία τοποθέτησης σχολικών ηγετών με καθαρά ηγετικά προσόντα και δεξιότητες, τα προβλήματα και οι ελλείψεις των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών, η αδυναμία των φοιτητών να συνδυάσουν τη πλήρη φοίτηση με ένα πρόγραμμα πρακτικής άσκησης που θα βελτιώσει μελλοντικά τις προοπτικές τους ώστε να ακολουθήσουν την καριέρα που επιθυμούν και επίσης ζητήματα που αφορούν στην διατήρηση της σχολικής και πανεπιστημιακής ποιότητας υπό τα πρότυπα της Σύγχρονης Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.el
dc.format.extent86 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωσηel
dc.titleΤο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα: αντιλήψεις και προσδοκίες σπουδαστών για το επίπεδο σπουδών και την επαγγελματική αποκατάστασηel
dc.title.alternativeThe educational system in Greece: students perceptions and expectations for the study level and the vocational rehabilitationel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΕλληνικό εκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subject.keywordΠοιότητα των υπηρεσιών ανώτατης εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΕλληνικές βιβλιοθήκεςel
dc.subject.keywordΠρακτική άσκηση στα ελληνικά πανεπιστήμιαel
dc.subject.keywordΦοιτητέςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"