Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο"
Αποτελέσματα 1-20 από 29
-
Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Ο συνεδριακός τουρισμός αποτελεί ένα εξειδικευμένο είδος παροχής τουριστικού προϊόντος. Αποτελεί μια υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει τη μέγιστη αξιοποίηση κάθε συνεδριακού χώρου κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημερολογιακής ... -
Αξιολόγηση πλατφορμών ανοικτού κώδικα για ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος και μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης εικονικού ηλεκτρονικού καταστήματος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η αξιολόγηση πλατφορμών ανοιχτού κώδικα, και η σχεδίαση και κατασκευή σελίδας για αγορά νέων τεχνολογικών προϊόντων με χρήση του OpenCart, μιας e-Commerce πλατφόρμας ανοιχτού ... -
Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια έρευνα με σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου (ηλεκτρονικό κατάστημα) και του παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστημα). -
Διερεύνηση των λόγων και της συχνότητας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα ελληνικά νοικοκυριά
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των λόγων και της συχνότητας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα ελληνικά νοικοκυριά. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου ... -
Εισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής γίνεται λόγος για το διαδίκτυο. Αναφέρεται ... -
Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο όσους ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και για όσους επιθυμούν να το γνωρίσουν. Αναλύεται ο βασικός παράγοντας διαδίκτυο, μιας και χωρίς ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-10)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο ρόλος που παίζει η διαφήμιση στη ζωή μας καθώς και οι μέθοδοι επιρροής στο καταναλωτικό κοινό. Επίσης, γίνεται γνωστή και η ... -
Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-20)Στην παρούσα πτυχιακή με τίτλο «Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο» εξετάζεται το κατά πόσο είναι εφικτή η πρακτική εφαρμογή της θεωρία που αφορά το ρόλο της ποιότητας των ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)Το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέπει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες να διαφημίζονται, αγοράζονται και να πωλούνται μέσω του Διαδικτύου. Πολλές επιχειρήσεις έχουν γίνει εξαιρετικά κερδοφόρες μέσω των πωλήσεων στο Διαδίκτυο. Οι ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις κάθε είδους και ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο - Μελέτη περίπτωσης προϊόντων πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-09)Στη παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναλύεται εκτενώς η σημασία και η σπουδαιότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη κοινωνία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως έννοια, αναπτύχθηκε κυρίως από τη δεκαετία του ’70 και ύστερα, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας τις εξελίξεις αυτές προσαρμόστηκαν στις νέες μορφές τεχνολογίας, ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα από την ανάπτυξη και χρήση του διαδικτύου. Το διαδίκτυο αποτελεί μέρος της καθημερινότητας για πολλά άτομα. Η ευρεία χρήση του αποτέλεσε ... -
Ηλεκτρονικό Εμπόριο και παρουσίαση ηλεκτρονικού καταστήματος byzantiumicons.com
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και συγκριτική μελέτη online καταστημάτων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03-05) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ επιχειρήσεων (B2B)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν : Στρατηγική, υλοποίηση, μοντέλα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Την τελευταία δεκαετία το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί από ένα απλό επιστημονικό δίκτυο, σε μια πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα δημιουργίας μιας νέας γενιάς επιχειρήσεων. Το πρώτο κύμα ηλεκτρονικών επιχειρήσεων ήταν η ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εφαρμογές στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των Τεχνολογιών Πληρο- φορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) επέφερε την λεγόμενη Πληροφορική Επανάστα- ση, η οποία ήρθε να αλλάξει τη δομή της Μετά – Βιομηχανικής Κοινωνίας. Οι ...