Search
Now showing items 1-5 of 5
Η νέα τάση της αγοράς: Προώθηση της καινοτομίας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Στο πλαίσιο του πτυχιακού προγράμματος της σχολής Διοίκηση Επιχειρήσεων
ανέλαβα να εκπονήσω πτυχιακή εργασία με θέμα «Η νέα τάση της αγοράς:
Προώθηση της Καινοτομίας». Η Καινοτομία αποτελεί μέρος της καθημερινής
μας ...
Πολυκριτήριες μέθοδοι υποστήριξης διαδικασιών εσωτερικού ελέγχου σε επιχειρήσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-10)
Ο εσωτερικός έλεγχος είχε σχεδιαστεί για τη διαφύλαξη των περιουσιακών
στοιχείων και για την δημιουργία αξιόπιστων λογιστικών πληροφοριών. Πρόσφατα,
οι εταιρικές αποτυχίες στις ΗΠΑ (π.χ. Enron, WorldCom) οδήγησαν στην ...
Η επίδραση της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
Στην εργασία αυτή επιχειρούμε την αποτύπωση της επίδρασης της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών, στην Ελλάδα. Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα κατέχει σήμερα κυρίαρχη ...
Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-30)
Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη ...