Search
Now showing items 1-7 of 7
Η νέα τάση της αγοράς: Προώθηση της καινοτομίας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Στο πλαίσιο του πτυχιακού προγράμματος της σχολής Διοίκηση Επιχειρήσεων
ανέλαβα να εκπονήσω πτυχιακή εργασία με θέμα «Η νέα τάση της αγοράς:
Προώθηση της Καινοτομίας». Η Καινοτομία αποτελεί μέρος της καθημερινής
μας ...
Πολυκριτήριες μέθοδοι υποστήριξης διαδικασιών εσωτερικού ελέγχου σε επιχειρήσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-10)
Ο εσωτερικός έλεγχος είχε σχεδιαστεί για τη διαφύλαξη των περιουσιακών
στοιχείων και για την δημιουργία αξιόπιστων λογιστικών πληροφοριών. Πρόσφατα,
οι εταιρικές αποτυχίες στις ΗΠΑ (π.χ. Enron, WorldCom) οδήγησαν στην ...
Η επίδραση της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
Στην εργασία αυτή επιχειρούμε την αποτύπωση της επίδρασης της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών, στην Ελλάδα. Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα κατέχει σήμερα κυρίαρχη ...
Η προβλεπτική ικανότητα των λογιστικών καταστάσεων. Διαφορές στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων που επενδύουν σε Ε&Α έναντι αυτών που δεν επενδύουν
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-09)
Η παρούσα έρευνα μελετά τη διαφορά στην αποδοτικότητα μεταξύ των
επιχειρήσεων που επενδύουν σε έρευνα και ανάπτυξη αυτών που δεν επενδύουν
μέσα από τις λογιστικές τους καταστάσεις, με τη χρησιμοποίηση 9 δεικτών
αποδοτικότητας. ...
Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-30)
Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη ...