Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 21
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα
του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα
αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ...
Ο Αγροτουρισμός στην Πελοπόννησο: Παρόν και προοπτικές
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)
Η ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
Η παρακάτω μελέτη αφορά στον τουρισμό , τους τουριστικούς προορισμούς και
στην ανταγωνιστικότητα που υπάρχει μεταξύ τους.
Αναλύει τις διάφορες μορφές τουρισμού που υπάρχουν, τα είδη των τουριστικών
προορισμών και τα ...
Το τμήμα του housekeeping στα ελληνικά ξενοδοχεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05)
Η παρούσα Πτυχιακή εργασία αναλύει το τμήμα του Housekeeping στα ελληνικά
ξενοδοχεία. Το τμήμα του housekeeping έχει πρωταρχικό ρόλο στη λειτουργία ενός
ξενοδοχείου, καθώς σχετίζεται με την καθολική εικόνα του, που ...
Οι σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού μάνατζμεντ στον τουρισμό και οι προκλήσεις του 21ου αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)
Αρχικά, η εργασία αυτή ασχολείται με τις σύγχρονες τάσεις του διαπολιτισμικού management στον τουρισμό. Έπειτα γίνεται ανάλυση του τουριστικού management διεθνώς. Γίνεται εκτενής αναφορά στις θρησκείες και τον τρόπο που ...
Τουρισμός και άτομα με αναπηρία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-20)
Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετασθεί η οργάνωση και η παροχή τουριστικών υπηρεσιών σε ΑμεΑ. Καταγράφονται όλα τα στοιχεία που αφορούν στον τουρισμό των ΑμεΑ στην Ελλάδα, έχοντας ως σκοπό: «…να καθιερωθεί ...
Σκοτεινός τουρισμός
(ΤΕΙ Πειραιά, 2009)
Ο σκοτεινός τουρισμός, είναι το ταξίδι ανάμεσα στην ιστορία του
παρελθόντος και του παρόντος, με συντροφιά τον θάνατο. Είναι μια
απαίσια γοητεία, η οποία προσελκύει τους ανθρώπους με διάφορα τεχνάσματα που
προέρχονται ...
Καταναλωτική - αγοραστική συμπεριφορά, Η περίπτωση των Σπετσών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)
παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την "Αγοραστική/ καταναλωτική συμπεριφορά. Η περίπτωση των Σπετσών"
Κύριος σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αγοραστικής/ καταναλωτικής συμπεριφοράς ...
Διερεύνηση του ρόλου των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Socίal Medίa) στο χτίσιμο της επωνυμίας (branding) των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-09)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το ρόλο που έχουν τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης (social media) στο χτίσιμο της επωνυμίας (bΓanding) των τουριστικών
προορισμών. Για τον λόγo αυτό πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ...
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ...